Kabels achterlicht beta

yamJOGr

Member
Weet iemand hoe ik de kabels van het achterlicht van m'n bèta moet monteren ik heb een zwarte een roze en een rode kabel en 3 aansluitpunten op het achterlicht zelf gaat om een bèta ark ac hoor het graag
 
Advertisement - register to remove this

Weet iemand hoe ik de kabels van het achterlicht van m'n bèta moet monteren ik heb een zwarte een roze en een rode kabel en 3 aansluitpunten op het achterlicht zelf gaat om een bèta ark ac hoor het graag
Roze hoort op linker connector vd drie, zwart+rood op de rest. Ik had er nog een foto van mijn Ark in geval ik de aansluiting zou vergeten :)
Foto helaas kwijt...
 
Ah das jammer van de foto maar bedankt voor de reactie nu is het een kwestie van die 2 proberen maar als je met 3 zit te zoeken heb je 12 verschillende combinaties
 
Hah ja de combinaties is even proberen maar wat ik nog weet ervan is als je pal achter je Ark staat is het de roze op de linker connector. Die zit op het hoekje zegmaar...
 
Ja precies en dan heb je er nog 2 naast elkaar en dan die linker zit er schuin boven
Exact daar moet de roze op. Dacht een wat grotere connector je krijgt die er moeilijker op, die moet in het hoekje :)
 
Last edited:
Precies die verdikking wat ik er nog van weet is de roze die gaat links of onder hoe je er voor staat. Zo jammer dat ik die foto het vh geheel niet meer heb...
 
Je hebt idd 2 connectors eronder en de linker hiervan daar moet 100% de roze op

Die ene die je overhoud op het achterlicht zelf is er maar 1 is even uitproberen...
 
Back
Top