Kabelbreuk in kabelboom sym orbit 2?

supr3m3dalek

New Member
Ik heb hier een sym orbit 2 staan die een elektra probleem heeft. Zodra je scherp naar links stuurt gaat het dashbord en achterlicht uit en gaat weer aan als het stuur weer recht staat.
Nu vermoed ik dat dit een kabelbreuk is maar hoe spoor ik die op in de kabelboom?
Of is er een ander probleem?
 
Advertisement - register to remove this

Haal eens je voorkappen eraf en kijk wat er gebeurd als je naar links stuurt. Kan zomaar zijn dat er ergens een kabeltje tussen klemt dan kapot aan het gaan is op die manier.
 
Kan ook een connector zijn die niet goed in elkaar zit en waar aan getrokken wordt als je het stuur draait.

Vallen de knipperlichten en het remlicht ook uit als je deze bedient en je draait het stuur?

De brandstofmeter, valt deze ook uit?
 
Kan ook een connector zijn die niet goed in elkaar zit en waar aan getrokken wordt als je het stuur draait.

Vallen de knipperlichten en het remlicht ook uit als je deze bedient en je draait het stuur?

De brandstofmeter, valt deze ook uit?

Geen idee dat zou ik moeten bekijken
Kan ook een connector zijn die niet goed in elkaar zit en waar aan getrokken wordt als je het stuur draait.

Vallen de knipperlichten en het remlicht ook uit als je deze bedient en je draait het stuur?

De brandstofmeter, valt deze ook uit?

Geen idee of die ook uitvallen zal ik morgen ook even naar kijken.
 
Back
Top