Kabelboom

Dennuhsz

Well-Known Member
Ik heb een aerox, daar zit nu kortsluiting in. DUs moeten we alles doormeten en vervangen maar nu moet ik eigenlijk Weten hoeveel draad er in zo kabelnoom zit om dat dan te bestellen
 
Advertisement - register to remove this

Toch wel een hele hoop hoor. Het zijn wel allemaal verschillende kleuren. Als je een kabelboom maakt met draad uit 1 kleurn, dan raak je er nooit meer aan uit ;)

Maar er zit zeker zo'n 15 à 20 meter aan bekabeling in een Rox volgens mij.
 
Neej joh gek. Kortsluiting kan worden veroorzaakt door een tever gestript draadje wat tegen je frame aantikt. Plakbandje eromheen en je bent klaar.
Tevens is het echt een pleuriswerk om een kabelboom na te maken. Ze worden niet voor niets los verkocht ;)
 
Scooter rijd verder wel maar tussen de 30 en 90 slecht stotteren enzo en boven de 100 weer perfect egt maf.. maar jij hebt wel een kabelboom nog liggen voor de aerox duz.. Hoeveel meot je er voor hebben dan???
 
Ik heb een kymco Agility 50 die ineens begon te roken ,en toen ik de kap voor eraf draaide zag ik dat er wel heel veel gesmolten en kapot is,ik was net zo blij met me scooter ,en weet echt niet wat ik hier mee moet
Is er iemand met een suggestie of hoe ik het kan. Fixxen,graag !!
 
@Technootje ,

welkom op dit forum.
Maak even een eigen draadje aan want je reageert nu op een draadje uit 2004.

Maak in je nieuwe draadje een goeie beschrijving van het probleem en wat er eventueel aan vooraf ging.
Verder is het misschien handig een foto te maken van de probleemlocatie want met de zin:
toen ik de kap voor eraf draaide zag ik dat er wel heel veel gesmolten en kapot is
kan niemand iets zinnigs mee.
 
Back
Top