kabelboom verwijderen

leon179

Well-Known Member
hallo,
ik wil de kabelboom van mij MH rx verwijderen maar wat moet ik allemaal laten zitten en waar gaat alle heen?:|
waar gaan bijvoorbeeld de draden van je contact heen, de rood/witte gaat naar je bobine/cdi maar waar gaat de rest heen en zijn er naast je cdi en bobine wat bij een MH rx in een kastje zit nog meer dingen die voor een lopende motor zorgen?-:-

ik wil alles eruithebben en mijn licht op me accu aansluiten en deze eens in de week opladen.

elec. start, toeter enz. hoef ik allemaal niet meer, stuurschakelaars dus ook niet meer.

alvast bedankt voor de hulp9||6,

leon179

Advertisement - register to remove this

Gaan die niet door het frame heen oid ? Zo ja, dan zou je de stekkers los moeten trekken en de kabels vanuit je frame moeten trekken.

En wat je moet laten zitten is gewoon je contact , en de delen die je motor kunnen laten draaien.

maar er zitten een heel aantal draden op je contact en waar lopen deze allemaal heen?
heeft iemand trouwens een elec. schema van de rx?

om zoiets te doen moet je gewoon de kabelboom los pakken en kijken waar welk draad heen gaat en voor is , je kunt niet zomaar even alle kabels weghalen..

wat ik vaak doe is gewoon de kabelboom openwerken , en dan zo werken dat je functie voor functie weghaalt wat je niet meer nodig bent. dat werkt het mooiste omdat je dan zo alsnog de originele kabelboom hebt maar alleen met wat je nog wilt houden , maar wel op de goeie plek nog allemaal en dus nog netjes en werkend.

wat wil je houden dan? het is gewoon simpelweg even de kabels volgen en/of doormeten , zo simpel is het..

Back