kabelboom van injectie blok op carbrateur blok?

Jordy.p

New Member
Hoi allemaal, ik ben van plan om een ander blokje onder mijn (originele injectie) zip te zetten. Ik heb nu een kapot injectieblok onder mijn scooter zitten en wil daar een normaal 4takt 4v blokje onder zetten.
Hoe gaat dit werken met mijn kabelboom? Is het mogelijk om mijn kabelboom te houden met nodige aanpassingen en welke aanpassingen zouden dat dan zijn?
Alv bedankt,
Jordy.
 
Advertisement - register to remove this

Pas op: een 4t 4V blok heeft nooit op een Zip gezeten, wel op de Fly en verschillende Vespa's. En die hebben een 'lang' carter en dat is wel geschikt voor 12 inch wielen maar niet voor 10 inch wat opgaat voor de Zipjes.
Dus je zou wel de zuiger cilinder cilinderkop kunnen overzetten van de 4v op je injectie blok, plus vliegwiel en ontsteking

Kijk eens bij de resources van dit Forum of er ook een elektrisch schema bij staat van de Fly 4t4v.
Het aanpassen van de bedrading kan wel, maar is een hele klus, en je moet echt weten hoe het systeem van de 4v werkt.
 
Pas op: een 4t 4V blok heeft nooit op een Zip gezeten, wel op de Fly en verschillende Vespa's. En die hebben een 'lang' carter en dat is wel geschikt voor 12 inch wielen maar niet voor 10 inch wat opgaat voor de Zipjes.
Dus je zou wel de zuiger cilinder cilinderkop kunnen overzetten van de 4v op je injectie blok, plus vliegwiel en ontsteking

Kijk eens bij de resources van dit Forum of er ook een elektrisch schema bij staat van de Fly 4t4v.
Het aanpassen van de bedrading kan wel, maar is een hele klus, en je moet echt weten hoe het systeem van de 4v werkt.
Dank voor je reactie als ik het zo hoor is het niet zo'n slim plan als ik dacht haha, ik denk dat ik maar wat anders ga bedenken.
 
Back
Top