kabelboom aerox

lars

Well-Known Member
hoi ik heb een nieuwe aerox 2003 alleen wat me tege zit is dat er geen digitale teller op zit duzz ik wou die van metramorfosis kopen.alleen hoorde ik dat die alleen op modellen tot 2002 konden.zou ik de kabel boom van een aerox 2001 of ouder eronder kunnen doen met wat kleine aanpassingen.en nog ene nadeel zou ik dan ook een tweedehands schakelaars kunnen kopen dat het licht uit kan?

Advertisement - register to remove this

Als je alles vervangt wat dat je hierboven beschrijft is het mogelijk om de digiteller van metramorfosis erop te monteren. Maar je wil dan alleen niet het kostenplaatje zien van het geheel ;)

Originally posted by SRurbanKID
Gebruik leestekens, en typ ABN, en gebruik een goede zinsopbouw en grammatica.

Dan pas help ik je ;)

De pot verwijt de ketel... ga eerst aan je eigen taalkunde werken.. jouw zinsopbouw klopt ook niet helemaal en misschien is de topicstarter wel dyslectisch.

Schakelaars hoef je niet te vervangen, je kan die andere kabelboom er waarschijnlijk zonder problemen in leggen, die cockpit hoef je toch niet aan te sluiten want je koopt daar een Metramorfosis versie van. Lijkt me dat er weinig verschillen zijn tussen de oude en nieuwe kabelboom.

Back