Kabel naast Gaskabel scooter

Julian van Mourik

New Member
Goedenavond,

Ik ben een nieuwe carb op mijn speedfight 2 aan het zetten. Speedfight komt uit 2005. Nu heb ik een vraag over een kabel die op mijn oude carb wel zat, op de nieuwe is hier geen aansluiting voor. Weet iemand waar dit kabeltje voor is?

Bij voorbaat dank (zie foto!)

Groet,

Julian
 
Advertisement - register to remove this

Maar er zit toch al een oliekabel op mijn spruitstuk?
Post automatically merged:

16867665602886810827145148141989.jpg
Post automatically merged:

Je olieslang.
De slang tussen 'oliepomp' en carburateur
Of aansluiten.
Of weghalen en reservoir leeg halen.
Dan wel zelf 1 op 50 mixen.
Maar die slang loopt toch van naast de gaskabel naar carb, daar zit toch geen oliereservoir
 
Dat is een vacuüm slang.
Zie jij ergens vanaf je olietank iets dat naar de slang in je hand loopt? :tonguewink:

Deel gerust een foto van je carburateur.
Meteen een link erbij voor de efficiëntie.
 
IMG_20230614_202440.jpgDus als ik het goed heb, is de linkse olie. De middelste loopt het verst naar boven dat is dus benzine. En de rechtse is mijn vacuum die komt op het spruitstuk.
Post automatically merged:

IMG_20230614_202505.jpgDit is mijn nieuwe carb. Waar bovenaan het dopje op zit doe ik dus de olie. Degene bij mij. Duim de benzine en dan ben ik er dus al.
 
Yes als je klaar bent ben ik nieuwsgierig naar of het allemaal past i.c.m. origineel filter.

- Welk spruitstuk
- Welke carburateur
- Welke achterschokbreker. (Als hij niet standaard is, wat is de lengte?)
 
Nieuw spruitstuk sluit aan op cilinderblok, en op de 17mm Mezoly carb (vgm sport). Luchtfilter aansluiting op carb past niet op originele dus heb een open luchtfilter, wel een open met behuizing/afschermkap (kelk 38mm)
 
Back
Top