kabel connector

IvoG77

New Member
heb laatst een type 3 gekocht maar na het demonteren van alle kappen kwam ik erachter dat de toeter niet was aangesloten aan het knopje, de kabel is er wel alleen het enige wat er mist is de kabelconnector die in het knopje gaat. ronde connecter 2 breed. waar zou ik er zo een kunnen kopen want kan online nergens wat vinden.
 
Advertisement - register to remove this

Past misschien connector 8 breed van type 17.
Waarover heb je het eigenlijk. En waarop (welke zoektermen) zoek je dan online eigenlijk?
 
IMG_7601.JPG


precies deze op de foto heb ik nodig (gaat in het knopje van me elektrische start) heb hem namelijk wel aan de rechterkant van me stuur alleen waarschijnlijk is bij een van de vorige eigenaren die afgebroken van de kabel en heb nu dus 2 losse kabeltjes zonder connector.
heb al gezocht voor kabbelconnectors in het algemeen, scooter kabelconnectors maar het enige wat ik tegenkom zijn van de vierkante dingen die dus niet passen.
 
View attachment 66746


precies deze op de foto heb ik nodig (gaat in het knopje van me elektrische start) heb hem namelijk wel aan de rechterkant van me stuur alleen waarschijnlijk is bij een van de vorige eigenaren die afgebroken van de kabel en heb nu dus 2 losse kabeltjes zonder connector.
heb al gezocht voor kabbelconnectors in het algemeen, scooter kabelconnectors maar het enige wat ik tegenkom zijn van de vierkante dingen die dus niet passen.
amp stekker, als je geen ronde kan vinden passen misschien 2 losse wel erin
 
Back
Top