K*T wouten!!!!

Status
Not open for further replies.

Jeoen

Banned
OI!

wordt ik gvd vanmiddag aangehouden omdat ik bij een gevecht stond te kijken en wou ik opstappen en weg gaan start ik me scoot en wil em helm opdoen komt er een kutwout aanrijden ja jij daar halt ik deed em helm op en deed net of ik nix hoorde druktte ie me van me scooter en viel ik bijna
Hij gaf em toen een boete a voor geen hlemn op wat ik wel op had en b beledigen van een agent om dat ik zie doe normala joh Kutmorgool

kan ik hier bezwaar tegen indienen????


b.v.d
Jeroen
 
Advertisement - register to remove this

wat denk je zelf?:|
als jij een agent uitscheld dan naait hij jouw echt wel.
En je starte je scooter en daarna pas je helm op.
Dat mag niet net zoals met auto, je moet eerst je gordel om en dan pas starten.

p.s. doe dit in het vervolg in regelgeving en wetten...
 
Quad Sjezer said:
kk triest... politie word echt steeds sneuer..

als ik politie was en iemand scheld mij uit geef ik hem ook een boete... simpel
Hij doet toch gewoon zijn werk.

Hij zei alleen maar halt. Hij had op dat moment nog geen eens een boete te pakken..
 
Tis toch ook niet zo moeilijk, helm op voordat je gaat rijden (DUS JE 'MOTOR' LOOPT)
En mensen uitschelden doe je niet, simpele regeltjes ;)
Je verbreekt ze en dus moet je lappen...

Tis net als een scooter opvoeren, je weet het dus moet niet gaan zeuren dat je een boete krijgt
 
lol

als ik die agent was had ik je meegenomen naar het bureau en je nog wat harder genaaid. Stoere knaapjes die agenten uitschelden worden nou eenmaal hard genaaid.
Als je gewoon normaal had gedaan betwijfel ik of je een boete had gehad.
 
ze kenne beter achter de egte boeven aan gaan ipv deze simpele aanhoudingkies

trieste zooi hier in nl.
 
TresurP said:
lol

als ik die agent was had ik je meegenomen naar het bureau en je nog wat harder genaaid. Stoere knaapjes die agenten uitschelden worden nou eenmaal hard genaaid.
Als je gewoon normaal had gedaan betwijfel ik of je een boete had gehad.
idd dan had hij nergens een probleem van gemaakt...

Waarschijnlijk wou hij alleen vragen over wie er begon met het gevecht of dat jij er wat van wist ofzo...
 
scoop643 said:
als ik politie was en iemand scheld mij uit geef ik hem ook een boete... simpel
Hij doet toch gewoon zijn werk.

Hij zei alleen maar halt. Hij had op dat moment nog geen eens een boete te pakken..


Boete voor beledigen, mee eens.... geen helm terwijl je niet eens rijd? gewoon triest
 
scoop643 said:
niet als hij hem uitscheld.

Durf te wedden dat hij dat niet had gedaan als hij hem niet uit had gescholden.

Jij naait de agent, hij jouw

ehhh ik weet niet hoor, maar misschien moet je eraan denken dat de politie agent hem eerst duwde en hij bijna van ze scoot viel. sommige mensen reageren nou anders
 
scoop643 said:
als ik politie was en iemand scheld mij uit geef ik hem ook een boete... simpel
Hij doet toch gewoon zijn werk.
Hij zei alleen maar halt. Hij had op dat moment nog geen eens een boete te pakken..

lees jij het eerst ff hij drukte me bijna van em scoot joker:W

jeroen
 
TresurP said:
lol

als ik die agent was had ik je meegenomen naar het bureau en je nog wat harder genaaid. Stoere knaapjes die agenten uitschelden worden nou eenmaal hard genaaid.
Als je gewoon normaal had gedaan betwijfel ik of je een boete had gehad.


lees ff joker hij drukte me bijna van em scoot!!!!

jeroen
 
Omdat jij op het punt stond om weg te rijden.

Ik zie zowiezo al niet in waarom je weg zou willen rijden als je word geroepen door een agent, terwijl je niets gedaan hebt. Dan vraag je erom.
Als je jezelf verdacht wil maken moet je vooral net doen alsof je hem niet hoort.
 
Jeoen said:
lees jij het eerst ff hij drukte me bijna van em scoot joker:W

jeroen
stakker anders reageer je ff normaal ofzo...

Je vraagt er toch om?
Waarom moet je persee wegrijden??? Omdat dat stoer is ofzo?
Nee kerel.

Het is gewoon terecht dat hij je de boete's geeft je hebt het gewoon overtreden.

En als hij jouw roept of zegt, mag je niet wegrijden. Klink overdreven maar dat is VLUCHTEN!!!! Op dat soort momenten mag hij je vastpakken of aanhouden enz. Omdat jij je scooter start.... Hij zal gedacht hebben dat je weg zou rijden.

Dan ga jij schelden... dan vraag je er dus echt zelf om.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top