K*T Me aprilia stotterd, help

Teunios

Banned
Hoi mensen

Ik zit met en probleem.
een paar dagen geleden, stond ik op die nog steeds verneukte tijd van 7 uur op op op me scoot naar school te rije. Pak me appie uit me schuur zeg er een paar lieve woordjes tege
8P , en start em. alles goed zul je denken maar neuj want zodra ik gas wil gebven stotterd da ding als de tering:( . Fokking irri. echt zow, prot pot , dan weer acceleratie, dan weer prot pot prot. is echt bagger. kom je bijna niet mee vooruit, na zon 10 min issie wat warmer en doet hij het al wat beter dus ik dacht huppa, we kunne de weg weer op. maar ineens zit ik rond de 65 op de teller, gaat da ding ineens langzamer rije.|( net alsof je op de motor remt, echt je hoort zon heel laag mwoopp geluid en dan na een paar keer aan he gas gerukt te hebbbe herstelt hij zich weer. Dit is zo klote. ik heb de search al gebruikt, maar geen resultaat. Ik keek wel naar mijn luchtfilter, en dat luchtinlaat gat, daar is in gevijld zou het daar aan kunnen ligge?.dus dat dat ringetje ( datg er volgens mij op heeft gezeten maar er origineel nooit opzou moten zitten er af is geschoten Ik zie btw wel zon rondje op dat vergrote gat, net alsof der een ringetje op heeft gezeten om het gat een beetje te dichten, dus om te zorgen dat het de originele grootte krijgt,hmmz hijs dus wat groter gemaakt. hijs 2e hands dus kwee ook nie precies wa der mee gedaan is. maar hij heeft dus wel 12.000 km goed gereje hmmz hijs dus wat groter gemaakt|( .
heel vaaag. kan iemand me helpen
thx in forward
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

hmmz eyh area 51shot, hoe kan ik dat probleem oplossen, stel dat jij gelijk hebt? en baeron tuynheck nee het regende niet, maar ik heb dat wel vaker want ik denk dat ik weet wat jij bedoelt. als er water in de koeling zit van mijn www dan doet hij ongeveer hetelfde ja. hmmmm, maar mijn bougie, hoe kan ik datt controleren, en hoe regel ik de luchtinvoer dan.. nieuwe filter luchtfilter kopen :) denk ik ofniet.
bedankt trouwes voor jullie replys
 
Ik heb er ook last van, af en toe goed rijden en dan ineens geen vermogen meer, valt ie helemaal dood.
Bij mij ligt het aan de gare std. pijp. Katalysator zit los :|
Tijd voor iets vatsoenlijks dus :)
 
ohwz, ja maar fransje ik wil der nioet mee blijven zitten ik wil der zo snel mogenlijk vanaf. Dit is echt zo klote. ik geniet serieus niet meer van het scoot rije hij is hardstikke onbetrouwbaar. enne ik heb er net ondergelegen. Ik heb de carb schoongemaakt, luchtfileter hemaal in de dreft met warm water gelegd.hemaal schoon dus. maar nog steeds KLOTE, klote klote. is nog link ook, rij je een beetje 765 op de weg met een vrachtwage achterje gaat da onding ineens langszamer rije terwijl ikke aan het gas trok. Shit echt niet cool. Iemand suggesties, de bougie hoe controleer ik of die vern##kt is. enne, die luchtschroef waar izt dat ding en hoe stel ik hem goed af.
1,5 slag is standaard he?
 
ohwz

eyhz, fransmans nu je het zegt, mijn stndrt. pijp is ook naar de klote( van wie niet btw:| ) als ik die deraf schroef en een beetje op zijn kop hou en schud komen der ammal ringetjes uit. gaar dus, zou het daar ook aan kunnen liggen. btw die gare uitlaat is al een tijdje maar dat stotteren ( dat snel verholpen moet worden dankzei jullie hulp:rolleyes: ) is pas
 
Hmmm, neej ik heb er niet van die olie op gedaaan. heb ik nog nooit van gehoord btw. wat is dat, en waar kun je het kopen?
btw, ik had gister heel me carb, en filker uit mekaar gehaald schoongemaakt, en opnieuw afgesteld. luchtschroef goed gezet, en wee rin mekaar. het stottere is over. phew, lag aan vieze carb, en filter denk ik. maar jah

er is nog een probleem.

mijn sproeier sluit niet helemaal aan op het spruitstuk. is dat normaal, ik kan hem echt niet verder draaien.:?
 
Originally posted by Teunios
Hmmm, neej ik heb er niet van die olie op gedaaan. heb ik nog nooit van gehoord btw. wat is dat, en waar kun je het kopen?
btw, ik had gister heel me carb, en filker uit mekaar gehaald schoongemaakt, en opnieuw afgesteld. luchtschroef goed gezet, en wee rin mekaar. het stottere is over. phew, lag aan vieze carb, en filter denk ik. maar jah

er is nog een probleem.

mijn sproeier sluit niet helemaal aan op het spruitstuk. is dat normaal, ik kan hem echt niet verder draaien.:?

luchtfilter olie, ken je halen bij je dealer.
zorgt ervoor dat het zand/vuil en dergelijke aan je filter blijft zitten.

je sproeier sluit niet aan aan je spruitstuk?????|(
hmz...
 
Hmmz, nee ik draai hem er gewoon op, maar een paar groeven van die schroef die blijven er uitsteken. ik krijg hem er dus niet helemaal op gedraaid.

en is die olie echt nodig, ik d8 dat dat vanzelf ging
 
Back
Top