juten

Gerard

Well-Known Member
Ik reed vanochteend rustig naar school op mijn scooter, met ong 60 door de stad , kom ik 2 juten tegen op een fiets , gaan ze vlak voor me staan roepen STOPPEN !!! ik dacht 'stoppen ?' voor 2 fietsende juten ? dacht het niet dus ik draai het gas nog ff lekker open en peerde hem , maar nu luidde mijn vraag , kunnen ze je achterhalen op je kenteken ????? dacht het niet , maar misschien MZZL
 
Advertisement - register to remove this

Heel goed gedaan kerel!

Nee, ze kunnen je niet pakken op je plaatje. Dat is van de verzekering. En het is een heel erg gezoek om dat nummer te achterhalen. Dus je hoeft echt niet bang te zijn voor een boete.
Ze kunnen wel op hun maar als te lange pik zijn getrapt en jouw signalement doorgegeven hebben. Dan kijkt iedere agent in de buurt er naar uit om jou een oor aan te naaien. Maareuh, voor fietsende juten noooit stoppen. Ja na een metertje of 50 en als ze dan vlakbij zijn wegblazen hahaha.
 
Ja, wouten zijn heel dom, dit heb je prima gedaan! En van dat signalement, trek een week een ander jas aan als je een opvallende hebt, ofzo. En signalement van je scooter? Tenzij een roze hebt ofzo, hoef je je niet druk te maken, ze weten net het verschil tussen een Ciao en een Runner 180. Compliments & Greetz!
 
Dit zijn de jongens...

wink.gif
 
Die kankerleiers moeten echt oprotten met hun fietsen. Mij hebben ze een tijdje terug wel gepakt, ik kwam met 90 aanrijden op een fietspad, 2 fietsers voor me. Gaan de ineens stil staan op een brug, blokkeren ze heel de weg. Toen zag ik dat de fietsen politie kleuren hadden Ik moest wel keihard remmen, ik had nog iets van 20 centimeter over. Maar ik had maar f70,- boete voor rijden op een fietspad.
 
Ik woon in schiedam, maar die fietsen met politie kleuren waren in Vlaardingen. En je hebt ook nog scooters in politie kleuren, buxy, zenith, en djy50. Maar het zijn altijd snorscooters :)
 
Ja en voor die kansloze gasten op die kansloze scootertjes van ze hoef je ook niet te stoppen want die rijden toch allemaal orgineel.
want ja anders overtreden zij de wet en dat mag niet!
 
Cool, die politie-scooters, die halen je nooit in, maarja daarvoor worden ze ook niet ingezet. Ze hebben trouwens ook Viva City's. Een wouten-fiets heb ik nooit gezien in Limburg. Greetz!!!
 
Bij mij in Amsterdam Zuidoost rijden van die k*t Yamaha XT's van de wouten rond die het echt hebben op scooters. Krijg je als al die apen in de buurt scooters stelen. 'Normale' mensen die hun scooter tunen lijden daar dus onder. Als ik bij mijn pa of op school in Amstelveen rondrij hoef ik niet bang te zijn voor de joden
biggrin.gif
, want die heb je daar toch niet, ook al staat er zo'n jodenbureau naast mijn school.
 
Back
Top