Jullie ervaring met dmp?

Mdj004

Polini race vonkjes.
Moi, ik vroeg me dus af wat jullie ervaringen zijn met het merk dmp. Als eerst wil ik zeggen dat het niet mijn bedoeling is dit merk negatief neer te zetten, maar tot nu toe zijn al mijn persoonlijke ervaring echt vreselijk. Een paar voorbeelden:
Dmp tapeinden, draaien dol voordat de pakking vast genoeg zit dat er geen koelvloeistof meer lekt.
Cilinder aprilia habana, wordt geleverd met zuigerveren die niet passen.
Voor de rest heb ik op dit forum meer dan een keer iets gelezen over de dmp oliepomp.
Wat zijn jullie ervaringen? Of heb ik gewoon de verkeerde onderdelen te pakken.
 
Advertisement - register to remove this

Verschilt per artikel..

Zoals ik al eerder zei, voor goedkope alternatieve remblokjes maakt het niet veel uit..

Kan je nog beter DMP kopen dan dat je door blijft rijden met je versleten blokken..
Het spul slijt toch dus dan maakt het niet uit.

Heb ook recent nog een stator voor tomos met pickup gekocht.. Is niet geheel plug en play bij de pickup sensor.. Moest de oogjes wat uitvijlen zodat die niet tegen de nok van het originele vliegwiel aan komt. Wat ik er wel jammer aan vind is dat die kogelkopjes om de draden met elkaar te verbinden van de pickup deze je er zo er vanaf trekt.. Moest dus wel een alternatief kabelschoentjes erop krimpen.

Als je de search gebruikt vind je nog meer:


DMP contactslot voor peugeot vivacity.. Is niet mogelijk om de sleutel op het stuurslot te zetten en dan de sleutel eruit te halen. Je kan de sleutel alleen bij off eruit halen.
 
Last edited:
Nou mijn oliepomp op de vivacity is dus ook na 2 km gaar.. Cilinder vol met olie gelopen, hydro locked.. Dacht dat de cilinder vast gelopen was aangezien ik hem niet meer kon aankicken en met de startmotor kon rond laten draaien. Bougie eruit gehaald en toen gekicked. Kwam een plas olie uit gespoten.. Erg jammer dit. Want hoopte dat ik de scooter kon maken, maar kwaal werd alleen maar erger.

Nou rijd ik maar op mengsmering helaas. Olie gaat nou gewoon erbij de benzine.


Ik gebruik overigens ook nog een DMP krukas in dat apparaat. Zien hoe lang deze het vol gaat houden. Maar het kan best zijn dat de krukassen niet door DMP word gemaakt, maar gewoon uit een krukassen fabriek worden geleverd en DMP zelf ze eigen naam erop plakt.
 
Moi, ik vroeg me dus af wat jullie ervaringen zijn met het merk dmp. Als eerst wil ik zeggen dat het niet mijn bedoeling is dit merk negatief neer te zetten, maar tot nu toe zijn al mijn persoonlijke ervaring echt vreselijk. Een paar voorbeelden:
Dmp tapeinden, draaien dol voordat de pakking vast genoeg zit dat er geen koelvloeistof meer lekt.
Cilinder aprilia habana, wordt geleverd met zuigerveren die niet passen.
Voor de rest heb ik op dit forum meer dan een keer iets gelezen over de dmp oliepomp.
Wat zijn jullie ervaringen? Of heb ik gewoon de verkeerde onderdelen te pakken.
Voor smoke lampjes prima... maar voor bewegende onderdelen zal ik er mee oppassen.
 
Niet geheel ontevreden maar afwerking is niet super.
Bouw kwaliteit redelijk goed, past niet altijd super. ( cosmetische items dan )

2 weken terug ombouw gedaan van AC naar LC. Met dmp cilinder + zuiger.
Rijdt goed klinkt goed maar als je spoelpoorten bekijkt en de afwerking had ik wel een beetje twijvel bij de kwaliteit.
Maarja is ook maar een cilinder set van 4 tientjes.
 
Back
Top