Juiste Sproeier?

Barman56

Well-Known Member
Ik heb dus nog niet gekeken naar de kleur van me bougi(komt omdat ik heel lastig me cabr. eraf kan halen..heb een firefox) Maar mijn scooter loop dus ongeveer 60 op autoteller, 'piemel' is dichtgeknepen en de varioring is er volgensmij uit. Nu loopt ie soms niet zo goed stationair en als ik zegmaar gewoon volgas rij en het gas loslaat blijft het gas vaak nog hangen en rijd ie vanzelf nog door, ook als ik hem net aandoe en 1x volgas geef rijd ie vanzelf weg.(Ligt niet aan mijn gashendel of iets, want heb er niet altijd last van, en hoef me gas niet terug te duwen of iets)
Is mijn sproeier nu te klein?? en zo Ja welke maat moet ik er ongeveer in hebben, denk dat er nu nog gewoon standaart sproeier maat in zit van delorthe 12mm.

Advertisement - register to remove this

stationair kan aan je stationair schroef liggen eens kijken of het helpt met ze een toertje in te draaien of een toertje uit te draaien

en dat dat gas blijft zitten is het best dat je een nieuwe gaskabel steekt denx

Grtzz ;)

Dat hij niet goed stationair loopt zal wel met je stationairschroef te maken hebben, die moet je gewoon een beetje afstellen door je scooter te laten draaien, en dan wat met je stationairsschroef te spelen, totdat hij goed loopt.

En dat je gas blijft hangen, ja, misschien blijft je gasschuif wel ergens steken ofzo? je moet gewoon eens alles checken, en of er ergens knelpunten in je gaskabel zitten.

Maar met dat stationair lopen is zeg maar ook de ene keer loopt ie wel gewoon goed, als ik hem start en nog geen gas heb gegeven, maar zodra ik even gas geven begint ie gelijk veel meer toeren te draaien..dus ligt dan toch niet aan luchtschroef?

Back