Hallo, heeft de kleur van je boezie die normaal koffiebruin moet wezen, ook te maken met je luchtschoef?
of is het zo dat je eerst 10km moet rijden ofzo, dan je boezie eruit halen, kijken of hij koffiebruin met melk is, als i te donker is kleinere sproeier proberen, te licht (wit grijs) een grotere sproeier proberen?
is de luchtschoef alleen voor je stationair en heeft het niks met je kleur van je boezie te maken?
Wie kan mij helpen, morgen krijg ik nieuwe airsal 50 binnen met nieuwe cilinderkop, maar moet dan namelijk me carberateur weer opnieuw afstellen.
En hoe weet/ zie je of je scooter verzuipt, of te weinig brandstof krijgd? ook aan je boezie? te veel is je boezie te donker, te weinig is je boezie te licht?
Alvast bedankt,
Kilzone
of is het zo dat je eerst 10km moet rijden ofzo, dan je boezie eruit halen, kijken of hij koffiebruin met melk is, als i te donker is kleinere sproeier proberen, te licht (wit grijs) een grotere sproeier proberen?
is de luchtschoef alleen voor je stationair en heeft het niks met je kleur van je boezie te maken?
Wie kan mij helpen, morgen krijg ik nieuwe airsal 50 binnen met nieuwe cilinderkop, maar moet dan namelijk me carberateur weer opnieuw afstellen.
En hoe weet/ zie je of je scooter verzuipt, of te weinig brandstof krijgd? ook aan je boezie? te veel is je boezie te donker, te weinig is je boezie te licht?
Alvast bedankt,
Kilzone