Juiste carb

ZrIoPy

Banned
ik heb net een MHR 50 gekocht voor mijn zip sp 2000, nou heb ik gehood van alle kanten dat hij 17,5mm carb helemaal leeg zuigt dus zou een 19mm precies goed zijn? en welke uitlaat erop?
 
Advertisement - register to remove this

Probeer ergens een Weber 18mm te regelen, die hebben sommige NRG's origineel.
Weber heeft een bepaalde technologie in de carb. zelf, zodat deze beter presteren als bijv. een 19mm Dell'orto
 
XtremeNRG said:
Probeer ergens een Weber 18mm te regelen, die hebben sommige NRG's origineel.
Weber heeft een bepaalde technologie in de carb. zelf, zodat deze beter presteren als bijv. een 19mm Dell'orto

o? vertel?

En neem gewoon een 19 of 21mm, mooi zat. En een DPR pijp is helemaal mooi natuurlijk. :)
 
ik reed met zip sp 99 met evo 50 std en 21mm carb en evo pijp , dat reed perfect , dus met 19 of 21 dell orto zal die van jou dat ook doen!

en in de std scooter raceklasse wordt met 14mm gereden en gaat ook prima , dus dat ie leeggezogen wordt is een fabeltje
 
Gaaf ik ga een Weber 18 op me topscooter zetten dan. Man hou je kop gewoon als je nie weet waar je et over hebt.
XtremeNRG said:
Probeer ergens een Weber 18mm te regelen, die hebben sommige NRG's origineel.
Weber heeft een bepaalde technologie in de carb. zelf, zodat deze beter presteren als bijv. een 19mm Dell'orto
 
licht aan lucht en sproeier, maar bij mij met 17,5 en mhr 50 en mhr 50 uitlaat, MHr 2000 en delta clutch reed die ongetud al 90 95 echte km.wat toch wel hard is voor mhr 50. kan ook tunen voor nog meer power.

m
 
Back
Top