This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Joyce RunnerSjezer

joyce,,

hoop toch nog een sprint tegen dat bakbeest te trekke met mijn bakbeest :+

maarja,,

we zullen zien aankomende tijd

ben mooi op weg dusse

groet jeroen

veel succes aankomende meet's waar ik je vast nog wel een x tegekom
 

whaha dat zal wel goedkomen toch, en wie weet volgend jaar met me runnert nog een sprintje tegen je trekken ivm met de gewichtsklasse

spreek je:*
 
eeey ,

ding gaat echt goed van ze plek !! en tuurlijk moet ie wel onder de 7.60 kunnen , die 3 tiende moet er toch wel ergens af gesnoept kunnen worden ?? maar z'n tijden zijn echt netjes suc6 verders !! zijn er nog plannen met de runner ?? sorry als ik er overheen gelezen heb!!

grt Michael.
 

met de Runner zelf heb ik niet echt plannen, en als die gewichtsklasse doorgaat volgend sprintseizoen dan kan ik er ook weinig aan veranderen

en verder heb ik al iets in de schuur staan wat ik wil gaan opbouwen, maar daarover meer in de winterstop:+

:*
 

nou zal mij benieuwen maar met de Runner heb je toch al een hoop bewezen dattie snel kan zijn !! want wat waren de tijden van de Runner van Hendrik(XSH) ?? maar ik denk niet dattie sneller zou zijn geweest , in nijmegen ben ik (weer) een toeschouwer , wat ik eigenlijk al jaren ben !! mijn tijd komt nog volgend jaar ga ik ook rijden !! en ik wil graag naar Hockenheim.....

grt Michael.
 

thnx voor je reactie... maar de tijden van de Runner van Hendrik zou ik echt niet weten, maar denk wel dat die sneller zou zijn geweest dan mijn Runner
Naar Hockenheim gaan wij ook miss dit jaar weer en anders tot de volgende meeting en volgend jaar

groetjes Joyce
 
hier een klein updateje van mij kant

gisteren naar meeting Heule geweest, het was er op zich wel goed geregeld op wat kleine dingetjes na dan, maar verder een top meeting

het ging ook erg goed met me Runner, me snelste tijd was 5.91 sec. en die van me broertje 5.48 sec.

we stonden vanaf het begin al 1ste en 3de en zo zijn we ook geeindigd... dus heb eindelijk een plakaat gewonnen met me zware bakbeest:W

hier wat foto's:





:*
 
Last edited:
heey gosaah:W

ik denk dat ik ook maar de enigste prijs met me Runner is en blijft hoor maar ik ben er wel heel blij mee natuurlijk:W

jou prijzen komen ook heus wel joh

tot snel :*
 
Wo dikke sjit gek , familie wehrmann represent de shit daarzo.

Ik wil er ook nog is een keer bijzijn als je een beker in de wacht sleept
Spreek jullie snel weer daar . Kom ooit weer is langs

:*
 
ik kan je zeggen dat klinkt heeeeeeeeeeel leuk:W

*edit* natuurlijk ook gefiliciteerd met het behalen van de beker:W