jouw ervaring met tuners

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

tuner : XSH

tuning : cilinder , carters

ben erg te spreken over deze tuner , groede verhouding van prijs - power :)
 
Tuner: de Jager

Tuning: Cilinder

Ben ook erg te spreken over deze mannen, erg aardig, is wat prijzig maar het wordt allemaal wel met beleid gedaan, wachttijden voordat het klaar is duurt wat lang maar als het eenmaal trug is werkt het wel allemaal lekker :)
 
Originally posted by Unknownscoot
Tuner: de Jager

Tuning: Cilinder

Ben ook erg te spreken over deze mannen, erg aardig, is wat prijzig maar het wordt allemaal wel met beleid gedaan, wachttijden voordat het klaar is duurt wat lang maar als het eenmaal trug is werkt het wel allemaal lekker :)
Zelfde ervaring heb ik met Koopmans.

Ik denk dat er een slot op dit topic komt, er zijn meerdere van dit soort topics te vinden met de search.

Ga zelfs een wat sites van tuners af, geef een belletje of ga er langs. Kies voor een tuner bij jou in de buurt als je van plan bent er vaker heen te gaan voor advies of aanpassingen. Wil je in 1x een compleet blok laten klaarmaken heb je uiteraard meer opties. Ga eens wat rondneuzen en lezen hier op het forum, dan kom je genoeg ervaringen tegen.
 
GJB tuning, Heel goede zaak en zeker als je ze kent, dan krijg je meestal nog voorrang ook. zo niet dan lange wacht tijden omdat Leo verkade ( de tuner ) al geruime tijd thuis zit met zijn rug ( maar wel gewoon thuis nog zijn werk doet.. )
Tuning cilinder + Carters, doet niet echt in stage tuning prijzen zijn op aanvraag.
 
Originally posted by Mol


Ik denk dat er een slot op dit topic komt, er zijn meerdere van dit soort topics te vinden met de search.


Meningen veranderen weleens, en er komen ook ervaringen bij.
 
Je moet niet kijken naar andere. Maar naar je zelf, buget en naar ervaringen van mensen. Ga gewoon wat zaken langs met je zooitje. Waar je meeste uitleg krijgt of waar jij denkt dat je spullen in goede handen zijn moet je het heen brengen. En niet proberen voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Voor goed werk betaal je meestal wat meer. En zal je langer moeten wachten. Bij een goeie tuner krijg je meestal ook nog feedback als je wat problemen hebt.
 
XSH Hengelo;

Goede & snelle service, staan altijd open voor eventuele vragen/suggesties, goed advies, beschikking over prof-gereedschap, altijd feedback en belangrijk voor veel mensen: een zeer leuke prijs/prestatieverhouding.
 
Originally posted by Gomer_pyle
Je moet niet kijken naar andere. Maar naar je zelf, buget en naar ervaringen van mensen. Ga gewoon wat zaken langs met je zooitje. Waar je meeste uitleg krijgt of waar jij denkt dat je spullen in goede handen zijn moet je het heen brengen. En niet proberen voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Voor goed werk betaal je meestal wat meer. En zal je langer moeten wachten. Bij een goeie tuner krijg je meestal ook nog feedback als je wat problemen hebt.

ja , ik heb al best veel betaald en heeeeeeeel lang gewacht!
 
JS tuning oftewel joel selder.....

goede voorlichting bespreekt alles met je, geeft je tips en uitleg.
Zeer leuke prijs en levert goed werk! denkt ook mee met je...
 
De Jager:

Ik heb aardig wat spullen bij de jager laten tunen, ziet er ook allemaal erg goed uit. Alleen de service is de laatste tijd beetje erg slecht. Ze maken soms afspraken met je wanneer het klaar is en dan komen ze die niet na. Ze willen ook een beetje van de tuning af en gewoon scooters verkopen. Ze trekken de tuning ook totaal niet aan, vergelijk alleen al hun site met die van andere tuners. Ze proberen ook geen mensen tot zich te trekken met commercie, dan bedoel ik bv met stages werken enz, wat de rest wel allemaal doet.

Koopmans:

Ik heb een keer een zuigertje gekocht en laten afdraaien, ik had een maat opgegeven van 20mm. Toen ik de zuiger thuis kreeg zag ik dat de maat 18.5! was. Dit maakte verder niet zoveel uit, maar het is toch erg slorig. Iedereen die ook maar een beetje met de draaibank overweg kan kan em 20 +-0.1 draaien. Ook hier is mijn ervaring dat ze niet altijd de waarheid vertellen en hun afspraken soms niet nakomen.
 
Koopmans:

Ook hier is mijn ervaring dat ze niet altijd de waarheid vertellen en hun afspraken soms niet nakomen. [/B][/QUOTE]
___________________________________________________-

ze vergeten nogal eens wat ja!!!!!!!!!!!
 
Twins:

Hele snelle service - honen kan vaak nog dezelfde dag klaar zijn. Tunen is vaak de volgende dag. Kwaliteit van het tunen is netjes. Ik heb sommige cilinders gezien bij andere tuners en dat is echt bras vergeleken met twins.

Dus nette kwaliteit,snelle service met een redelijk prijskaartje (kwaliteit kost geld)
 
Melf zou je willen zeggen wat nou eigenlijk het probleem is of zou je er verder over op willen houden want dit soort opmerkingen zijn een beetje loos.
 
nee, dan houd ik wel op , ik vindt alleen dat er nogal eens wat vergeten word.............

ik vindt dit ook best gevaarlijke topics btw
 
Last edited:
Tuner: Koopmans

Tuning: Carters & Cilinders (Speed)

In mijn ogen 1 v/d betere scootertuners. Hielpen mij goed, hebben mij een leuk vermogen bezorgd en hebben een testbankrun aangeboden nadat ze in een afspraak hadden verzuimd. Netjes opgelost.
Toch vind ik het jammer dat ik er iig teveel een nummer was, ik had het idee, voor ik het bracht, dat het specifiek voor mijn setup zou worden getuned, 28mm KRD F1 (hoogtoerig), maar het was gewoon een beurtje voor iemand die hard wilde gaan, met een C20 oid. Wat ze dus wel uitstekend hebben verzorgd, maar ik hoopte op een wat specifiekere benadering.


Tuner: JS-Tuning

Tuning: Cilinder (Top50)

Hier krijg je zoals Remco al zei jusit wel een goede persoonlijke benadering, denkt goed met je mee, etc. etc. Enige minpuntje hier is dat ik soms cilinders zie van hem (of Ivo) die niet zo netjes zijn, maar dat kunnen natuurlijk cilinders uit de beginperiode zijn. Ze weten en kunnen iig wel hoe het moet, thats for sure.
 
Tuner: Ivo (IS-tuning)


Cilinder:

Ik had al eens met Ivo gesproken op msn, en daar al heel wat vragen kunnen stellen, ook via telefoon was ik altijd welkom!
Toen cilindertje opgestuurd en fftjes geduld moeten hebben, maar wat Ivo mij dus ook duidelijk vertelde wie wacht word beloond:)
Cilinder zag er super netjes uit en was allemaal volgens afspraak gegaan zeer tevreden (oja en nog bedankt voor de 2 bougietjes Ivo:D
 
Tuner: Twins

Snelle service maar als je geen vaste klant bent heb ik het idee dat hij er wat minder aandacht aan besteed. Niet gelet op afwerking maar op vermogen. Afwerking zeer netjes en geeft veel tips en service. Goeie prijs.

Tuner: Joel Selder (Js-tuning)

Denkt goed met je mee, kijkt precies naar de onderdelen die je gaat gebruiken. Krijg mijn blok en cilinder (minrelli en speed) volgende week terug dan kan ik de afwerking beoordelen.
 
Iemand ervaring met 3BR :rolleyes: ? Ik wil misschien mijn blok daar naartoe brengen @ de zomer 8). M'n eerste indruk van hen is best goed :) als ik de site bekijk...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top