This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jouw droomauto Topic #4

Status
Not open for further replies.
Pff, nooit kopen dan. Maak aub niet de fout door te denken, dat nu dan onderhand wel alles gemaakt is. Je blijft problemen houden.

/edit, had ff niet door dat het om die ferrari ging. Dat onderhoud is gewoon duur.
 
Volgens mij kwam er ook gewoon een R8 met sterkere motor?

idd, de v10 die ook in de s6,s8 en de gallardo zit. Wrs. gaat die dan 480-500pk's hebben. Ze zijn ook aan het overwegen om de v12 tdi blok erin te doen. We zien wel Vind em iig SUPER!!! Ik verkies em nu al boven de carrera 4s. De turbo vind ik weer een stapje hoger, maar de v10 gaat er wel mee concureren.
Dat van R10 zou ik met een korreltje zout nemen
 

Daarom vroeg ik dat ook al van die pk's. Ik zou gezien de prestaties nu eerder uit wijken naar een 997 turbo

Tdi zou ook wel vet en nieuw zijn, beetje Le mans gevalletje :W
 
dit blijft toch wel de dikste m3 die ik in het echt gezien heb. paaaaaaaars:~


klote pics

Dan moet je eens op het autoweek forum kijken. Ik meen dat daar ook een member is met een M3 met cls velgen & kofferklep.

Was ook een paarse meen ik (of hij was blauw).
Erg vet ding iig.
 

kd8 dat hij het voor ciruit bedoelde, die R10 is met dieselmotor, al 1 keer Le mans gewonnen ondertussen. Misschien propppen ze nog wel eens in een model, wel zware uitstoot denk ik

idd R9 is op de markt ook daz de Le Mans quattro versie
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.