Tommy. *BA DUM TSS* 29 June 2010 #121 @ Intercooler, dat is een Flying Spur, geen GT... Neemt niet weg dat die dingen echt wel retegaaf zijn, alleen niets speciaals meer zijn als ik hier in de buurt kijk waar er ik er zo al 4 of 5 aan kan wijzen...
@ Intercooler, dat is een Flying Spur, geen GT... Neemt niet weg dat die dingen echt wel retegaaf zijn, alleen niets speciaals meer zijn als ik hier in de buurt kijk waar er ik er zo al 4 of 5 aan kan wijzen...
T Tom Well-Known Member 29 June 2010 #122 Idd, geniaal ding, hier in het durp rijd er ook altijd 1, prachtig.
Frank "Because racecar" 29 June 2010 #125 precies wil ik hem ook zo.. alleen de mijne is zwart (Jammer van de vleugel) :love: Doel dus op; verlaging, lip en verder helemaal stock! Stock body = vetste!
precies wil ik hem ook zo.. alleen de mijne is zwart (Jammer van de vleugel) :love: Doel dus op; verlaging, lip en verder helemaal stock! Stock body = vetste!
Frank "Because racecar" 29 June 2010 #129 Rickaaa said: 1e motorkap :* Click to expand... Is een OEM EU motorkap. En ik vind het persoonlijk niet mooi. Hoort op een Impreztel thuis en niet op een Supra:7 Sandor said: Die zwarte staat wel goed met zo'n brede velgen. Click to expand... Klopt is ook 1 van mijn favoriete! Echt gruwelijk breed:love:
Rickaaa said: 1e motorkap :* Click to expand... Is een OEM EU motorkap. En ik vind het persoonlijk niet mooi. Hoort op een Impreztel thuis en niet op een Supra:7 Sandor said: Die zwarte staat wel goed met zo'n brede velgen. Click to expand... Klopt is ook 1 van mijn favoriete! Echt gruwelijk breed:love:
P Petrik. Well-Known Member 30 June 2010 #130 Wanneer kan je je supra ophalen trouwens? Volgens mij tel je de dagen al af op een kalender...
Björn` Yes, mother? 30 June 2010 #131 Las net over 14 dagen, geloof ik. Doe maar als die zwarte, met klein lipvleugeltje op de klep. 8)
Dirk. Well-Known Member 30 June 2010 #132 Tinne said: Click to expand... Dit is niet oridinair. Nee totaaaaal niet.
Frank "Because racecar" 30 June 2010 #135 Petrik. said: Wanneer kan je je supra ophalen trouwens? Volgens mij tel je de dagen al af op een kalender... Click to expand... Ik koop geen Supra als het me niks intresseerd. Ik tel niet letterlijk af maar had hem liever al gister als vandaag. Nogal logisch na eindelijk 1,5 maand wachten dat ik er eindelijk in rond ken cruisenn.. Ik heb iets om naar uit te kijken:love:
Petrik. said: Wanneer kan je je supra ophalen trouwens? Volgens mij tel je de dagen al af op een kalender... Click to expand... Ik koop geen Supra als het me niks intresseerd. Ik tel niet letterlijk af maar had hem liever al gister als vandaag. Nogal logisch na eindelijk 1,5 maand wachten dat ik er eindelijk in rond ken cruisenn.. Ik heb iets om naar uit te kijken:love: