This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jouw droomauto topic #18

Stond er mooi bij op Asten Rowan! En zuinig rijden ftw haha.
Oja ga je ook naar MIVW op vliegveld Valkenburg 12juli?

Ja dat is wel de bedoeling. Gelukkig ook niet zo ver rijden als Asten.
(maar er bestaat helaas ook een kans dat ik naar m'n zus d'r verjaardag ga die in belgie woont )

Dacht ik ook... Heeft wel de kofferklep maar een AC Schnitzer voorbumper zo te zien. Dacht nog even dat de CSL geen parkeersensoren zou hebben, maar die heeft ie wel. Bij de CSL staat er CSL in de roostertjes en geen M3, maarja, dat kun je net weer niet zien

Ja daaraan kan je het zien, maar het belangrijkste is dat als iemand een csl heeft, hij er zo goed als niks aan zal veranderen.

Meestal enkel dingen die je wegligging verbeteren oid

Last edited:
Bij nader inzien staat er M3 in de roosters, zie de laatste foto waar de auto zelf op staat. Wel goed argument trouwens, over dat veranderen. Tenzij je deze knakker bent, ook al is dat alleen maar een wrap waarschijnlijk.

[Ir]http://img.photobucket.com/albums/v287/superbrochures/IMG_2219.jpg[/Ir]

Hier op dorp ook weleens een CSL gespot, was uiterlijk ook standaard maar voorzien van een rolkooi, kuipstoelen, vierpuntsgordels en dat soort mods. Zeker een droomauto

Dan moet je gelijk ook de hele motorkap gaan oplassen en opnieuw laten spuiten.

Niet iets wat ik meteen zou doen op een nieuwe auto. Standaard logo staat ook goed.

Ik zou t ook laten zitten, als t nou een oerlelijk Mazda (voorbeeld) logo was geweest was t een ander verhaal geweest.

Het logo van Volkswagen is ook belachelijk lelijk. Ik vind het ook het enige minpuntje van de nieuwe Scirocco.