This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jouw Droomauto Topic # 13

Status
Not open for further replies.
Mark, 119K. Helaas zijn ze al niet meer te koop. Ik 2010 kan NL geloof ik weer een paar nieuwe bestellen, maar dan zou ik nu maar alvast in de rij gaan staan bij Nissan Amsterdam.

Ik had een tijdje terug juist gelezen dat er nog maar slechts een paar besteld zijn en dat je ze nog vollop kon krijgen hier
 
ne hoor. Eerst hadden ''we'' er 21. Allemaal sold out, toen konden er 3 extra black editions geleverd worden, maar die waren ook binnen een poep en een schet uitverkocht. Uiterlijk juli 2009 (dacht ik) worden ze hier geleverd.

Als je m echt IRl wilt zien. Vlak over de grens met DL rijdt er al 1 rond. promo car van een bedrijf daar. Kun je proefritten in maken.
 
Nog nooit in het echt gezien, maar op fotos vind ik de uitlaten wel altijd overdreven groot uitzien :X, netzoals die nieuwe lambo lp560
 
effe een nieuwsgierige vraag, heb je nu al een goed betaalde baan of gewoon genoeg gespaard voor die auto?
 
Status
Not open for further replies.