This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jouw Droomauto Topic #10

Status
Not open for further replies.
maar geen slecht idee, alleen was ik dan echt niet voor een r8 gegaan

maargoed, Tommy vertel eens wat meer daarover
 
Gister met me broer in een Mini S test gereden, Als die turbo inslaat echt een snel wagentje...

Alleen zonde van de voorwielaandrijving... dat ding is bij de 2e versnelling nog grip aan het zoeken
 
Over die r8, met die vrienden heeft hij ook al 2 bedrijven oid gehad. dus vertrouwen e.d. is er wel.

k heb genoeg foto;s gemaakt dus die komen morgen oid.
 
Een nissan GTR heeft mij echt nooit wat gedaan... maar die nieuwe is wel echt super tof :W

Over die R8,

Je kan wel genoeg vertrouwen en geld allemaal hebben, maar komt geheid last van denk ik. Stel 1 wil ermee op vakantie gaan en de ander wil de auto ook op dat moment hebben enzo... krijg je al meningsverschillen.
 
pff doe ff normaal ey. Laat ze toch doen. Ben er zelf ook geen voorstander van, maar als zij het leuk vinden, so be it.
 
Last edited:
Gisteren werd deze bolide voorgesteld op het autosalon van New Dehli.
Ze kost slecht €1700! Dit is wel nog steeds drie volledige jaarlonen van Indiaanse arbeider.

Dit karretje haalt met zijn 33pk een topsnelheid van 100km/u, wat eigenlijk wel genoeg is als je weet dat er in India veel meer verkeer is als bij ons, je kan zoiezo nooit veel sneller rijden.

De auto zou bovendien vrij milieuvriendelijk zijn en niet tè onveilig.









TE grappig !
 
Status
Not open for further replies.