Jouw Droom Auto Topic

Status
Not open for further replies.
[5th]Nick jij hebt er toch een gehad ofzo? ik ben benieuwd of ie nou echt zo vet rijd als dat ie eruit ziet.

Hij rijdt echt fantastisch scherp zo uit de dealer, ik had dan nog een speciale versie die iets sportiever was, het enige vervelende wat meteen in het oog sprong was dat je de achterbanden heel erg hoorde als het regende, maar dat komt omdat er geen kofferbak in zit, dus je achterwielen "in de bestuurderscabine" zit.

Verder is de motor enorm krachtig en schakeld goed, en vond ik het benzine verbruik ook wel gunstig, was in ieder geval een stuk minder dan mijn SL.

en hij was ook laaaaaaag... dealer uit, hoek om... hobbel... *krrrrsch* Shit :rolleyes:

Mja daar wen je wel aan! :)

Coupe = :~ - Cabrio = :mad:
 
Nope, je moet wachten op de update van het model...

Op het 350Z forum werd al heel lang gefluisterd dat dat hetzelfde motorblok wordt... alleen met Turbo :~ 400+ PK (M3 concurent :))
 
Als iemand een nieuw topic wil maken van het topic Jouw droom auto topic, graag :)

We gaan voortaan topics sluiten na 1000 reply's, dus als men daarna graag een nieuw topic aanmaakt wat men bv deel 2 noemt zal alles goed gaan

Alvast bedankt voor de medewerking.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top