jogg RR welke uitlaat?!

rickkker

Well-Known Member
hallo,
ik heb een jog RR watergekoeld dus en hij is eigenlijk nog helemaal standaard en heb er alleen een 70cc cilinder op gezegt van airsel.
hij deed het hier erg goed mee. maar mn uitlaat is dus gescheurd en het is al een x gelast en ik dacht: nu dan maar een andere uitlaat.
ik wil hoogstens 250 euro aan uitgeven
ik zat zelf te denken aan een C16 ofso. maar ik hoor graag jullie mening
ik wil mn top niet echt verhogen die ligt nu ongeveer op de 80. maar ik wil eigenlijk heel hard optrekken;)

mvg, rick
 
Advertisement - register to remove this

airsel? wat is dat?

AirsAL mischien :?

C-16 is niks voor op deze cilinder ,een Gianelli shot , Yasuni R , Tecnogas TG2 oid zal veel mooier zijn vermogen afgeven..
Ik denk persoonlijk dat een C16 best leuk zal lopen, een airsal is opzich best snel, een zeer goed te tunen zover ik weet (hoewel ik ook van mening ben dat een shot beter zal lopen, misschien zelfs wel het best)
 
Ik had vroeger een airsal 70, En heb deze gecombineerd met 2 uitlaten.

Een yasuni R & een C16
Wat liep het best bij mij? de R
De C16 had een leuk koppel alleen leverde ik 15km/u in vergeleken met de R ook trok de R even hard al was het niet harder als de c16 ;)
 
Ik had vroeger een airsal 70, En heb deze gecombineerd met 2 uitlaten.

Een yasuni R & een C16
Wat liep het best bij mij? de R
De C16 had een leuk koppel alleen leverde ik 15km/u in vergeleken met de R ook trok de R even hard al was het niet harder als de c16 ;)


dan doe je iets verkeerd , een C16 op deze cilinder zal normaal gesproken zijn koppel op een hoger toerental efgeven ,en dat zal iets meer zijn dan met een R , maar de C16 loopt juist bovenin en in het middengebied erg goed door ,echter met wel erg veel toeren voor zo'n cilinder wat de slijtage niet ten goede komt , evenals de betrouwbaarheid en het afstellen word lastiger ,en lastiger om goed te houden..

maar dan moet je er ook wel een langere vertanding erin hebben om dit effect te krijgen (wat zowieso @ 70cc aan te raden is)

de R zal niet veel onder doen kwa trekkracht en topsnelheid , het zijn ook vrij kleine verschillen (alleen door het geluid met een C16 LIJKT het veel heftiger) , dus het is maar net waar je voor kiest.

ik vind de R in verhouding gewoon mooier lopen , netter en zonder problemen , en dat is IMO belangrijker dan de paar km extra en net dat beetje koppel meer ten koste van je betrouwbaarheid..
 
Back
Top