This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

jog start niet

100% lui

Banned
hallo ik zal het probleem even uitleggen , de jog rr ( lc ) start dan blijft hij lopen , zodra je gas geeft , of em te lang laat lopen ( minuutje ) valt hij uit , ik denk he! membraanklepjes , vuil in de sproeier , noem het maar op.
Nee, was het niet , bougie nakijken , nee is het ook niet vonkt als een tiet.
Wat dan ? warmgelopen/vastgelopen , volgens mij ook niet want dan start hij meestal niet meer , dan heb ik nog 1 optie volgens mij ,de keerringen die er misschien niet goed inzitten.
zou dit het kunnen zijn ? hoop dat jullie mij kunnen helpen , snap er niks meer van.

Barry
 
misschien is je choke wel kapot, want ik heb dit probleem ook maar als ik de choke indruk gaat het over, maar een jogrr heeft vast electrische choke dus misschien moet je die ff checken of ie het doet.
 
o.k. beginnen we even bij jet begin , heyt is een Jog , een LC , wat voro setup , afstelling etc?

en wou hij gewoon niet meer starten opeens of viel ie uit of wat?
 
het is niet mijn jog rr ( lc ) compleet standaard , meisje uit mn buurt bracht hem of ik ernaar wilde kijken , ze zegt tegen mij , hij start wel maar dan valt hij weer uit.


ik start hem en inderdaad hij valt uit zodraj e gas geeft of als je geen gas geeft na 30 seconden ongeveer , ik dacht de bougie eerst nakijken , was goed vonkte goed( nog beter als mijn eprom zelfs ) dus ik de carb even schoongemaakt membraan nagekeken allemaal goed , sta echt voor een raadsel nu ?