Jog rr uitlaat

Wallaroom16

Yamaha Jog RR 50cc stunt
Hallo allemaal,

Ik heb al lang een jog rr (1,5 jaar) met een yasuni z, ging goed maar van 0-10 was het maar slapjes (originele uitlaat trekt nog beter), nu ging ik een nieuwe uitlaat kopen, ik wouw eerst een leovince TT want die trekken blijkbaar heel hard op en zijn niet overdreven met de topsnelheid, maar nu heb ik nog een idee om misschien een Sito plus te kopen, en ik wil jullie mening wel weten, want ik wil een setup voor wheelies te maken (GEEN AUTOWHEELYS!!) en toch nog door de stad kunnen rijden, leovince TT of sito plus dus?
Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Zou zelf om voor een andere reden de sito plus juist kiezen.. Met een leovince TT sta je zo aan de kant en heb je daarna wellicht een wok aan je broek. Tegenwoordig word het niet meer getolereerd dat je er nog met een race / sport uitlaat kan rijden.. Ze zien dan al dat hij is opgevoerd of dat er wellicht al iets aan mankeerd.. Al snel reden genoeg om je scooter verder te onderzoeken..

Vooral de oude 2 takt scooter staan snel aan de kant.. Ook omdat ze deze liever van de weg willen hebben.. En dan pakken ze je op die dingen waarop je gepakt kan worden. Dus als 2takt rijder moet je dan al zeer voorzichtig zijn..
 
nou ik heb zelf ook een yamaha jog rr en wil er binnenkort ook een cito plus halen. op m2 trade is hij in de aanbieding en ben wel benieuwd hoe deze uitlaat zal presteren. wou wel voor een yatsuni gaan maar ik woon midden in een stad en de politie hier is best wel fel naar scootergebruikers dus dan is een cito plus wel het meest redelijke wat je kan hebben denk ik ....

cito plus m2trading
 
Back
Top