Aidan384838
Well-Known Member
Hallo
Mijn vriendin heeft eergisteren een behoorlijk lange rit gemaakt van (20 km ) scooter reed perfect en gister ochtend moest ze werken rit van (5 km)
En ze was klaar en de scooter starten niet meer.
Heb ik even snelle checks gedaan.
Kvstankje dop los gedraaid en stond enorm veel druk op dus ik dacht al koppakking kapot. Nou goed thuis alles uit elkaar gehaald. Zat er natuurlijk kvs in de cilinderkop. Maar tot mijn verbazing is de roze/rode koppakking nog goed genoeg voor een afdichting.
(Als er foto's nodig zijn hoor ik het graag)
Nu vraag ik me af hoe het kan dat er dan kvs in de kop is gekomen.
Het gaat om een jog rr
Kmstand 28××××
Original lc dus de kappen zijn open (luchthappers)
50cc cilinder.
G12 + kvs
Originele waterpomp
Thermostaat zat er niet meer in.
Kvs stond goed op peil.
Iemand die raad weet hoe dit kon gebeuren?
Groetjes Aidan
Mijn vriendin heeft eergisteren een behoorlijk lange rit gemaakt van (20 km ) scooter reed perfect en gister ochtend moest ze werken rit van (5 km)
En ze was klaar en de scooter starten niet meer.
Heb ik even snelle checks gedaan.
Kvstankje dop los gedraaid en stond enorm veel druk op dus ik dacht al koppakking kapot. Nou goed thuis alles uit elkaar gehaald. Zat er natuurlijk kvs in de cilinderkop. Maar tot mijn verbazing is de roze/rode koppakking nog goed genoeg voor een afdichting.
(Als er foto's nodig zijn hoor ik het graag)
Nu vraag ik me af hoe het kan dat er dan kvs in de kop is gekomen.
Het gaat om een jog rr
Kmstand 28××××
Original lc dus de kappen zijn open (luchthappers)
50cc cilinder.
G12 + kvs
Originele waterpomp
Thermostaat zat er niet meer in.
Kvs stond goed op peil.
Iemand die raad weet hoe dit kon gebeuren?
Groetjes Aidan