Jog R AC 70cc

dnh300

Member
Ik wil graag een malossi 70cc sport of dr70 halen voor mijn jog r. Ik heb al een 17.5mm carb en yasuni R. Dat kan dus best leuk lopen. Alleen op dit moment rijd ik op top rond de 75/80 gps met 9500 toeren. Met een vervangende originele 50cc. Volgensmij ligt het maximale toerental van een standaard dr70 of malossi sport ook rond de 9500. En dat betekent dus dat ik wel harder ga optrekken maar geen hogere top krijg lijkt me?

ook heb ik in de search gelezen dat je van 70cc (behalve het optrekken) niet veel moet verwachten qua hogere top. Maar ik vind t wel gek want een vriend van mij haalt een malossi sport 70cc met 12mm carb en een yasuni r 95 op gps. Hij rijdt mij ook goed hard voorbij als ik op mijn top rijdt. Dus het lijkt mij dat er zeker wel een hogere top gehaald kan worden met een andere cilinder? Anders vind ik het een beetje zonde geld.

dus ik ben benieuwd wat ik kan verwachten aangezien ik nu ook 9500 toeren rijdt Gaat dat omhoog met een 70? Er zijn hier enorm veel wegen die kilometers lang rechtdoor gaan dus top vind ik wel belangrijk.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Advertisement - register to remove this