Jetforce blok / uitlaat veroorzaakt trilling

Skuffy

New Member
Hoi heb een vraag heb een peugot jetforce c tech
Denk dat er iets van 70 cc oplicht staat 49,9 op cillinder 17,5 caberateur met een dopler s3p en lucht filter is aangepast orginelen buis verwijderd aangezien die daar begrensd op is en loopt momenteel
Rondt de 105 maar boven de 95 begint blok / uitlaat een trilling te veroorzaken wat kan dat zijn Mvg Peter
 

Attachments

  • 1DAD7B7E-508C-43FD-9F00-438D0933FE27.jpeg
    1DAD7B7E-508C-43FD-9F00-438D0933FE27.jpeg
    671.7 KB · Views: 3
  • C61DD715-CA0C-4BE3-981B-FDE3803F8A7D.jpeg
    C61DD715-CA0C-4BE3-981B-FDE3803F8A7D.jpeg
    651.5 KB · Views: 3
Advertisement - register to remove this

Dat is allemaal in orden dit komt weg uit de uitlaat dat die die snelheid niet aankan of koppelingen mss nog orgineel
Zijn heb die geruild en liep
Die beroerd dat lag aan de lucht filter zat een vernauwing in nu loopt die echt goed maar probleem met trilling
 
Heb het denk ik gevonden lag in de carterbak een losse veer van de kickstart krans dus hoop
Dat mijn probleem is opgelost hier mee
 
dit komt weg uit de uitlaat dat die die snelheid niet aankan

Dit bestaat niet. Dan zit eerder je uitlaat niet goed vast aan het carter. Dan is die wat tegen het carter aan het bewegen.
 
dit komt weg uit de uitlaat dat die die snelheid niet aankan

Dit bestaat niet. Dan zit eerder je uitlaat niet goed vast aan het carter. Dan is die wat tegen het carter aan het bewegen.
Kon het mij ook niet voorstellen maar de veer van de kickstart krans lag los in de Carter bak en die heeft de achter koppeling geraakt zo zien dus denk dat dat het propyleen is geweest ga vandaag er weer mee naar het werk en zal ik het zien
 
Back
Top