Jetforce a1

Jetforce-a1

New Member
Ik heb vorige week een jetforce gehaald en tijdens het rijden zie ik af en toe het olie lampje branden
Dus ik ging even kijken of de olie leeg was maar dat was niet zo maar de olie was wit en ik weet niet of dan een bepaalde olie is of is het dat de olie zicht mengt met het koelvloeistof?
image.jpgimage.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Oke ik wou net de olie gaan verversen maar ik kan nergens de uitlaatklep vinden voor de olie en kan het zo niet vinden op het internet weet iemand zo waar die kan zitten op jetforce a1
 
Niet dat ik het weet
Miss bij de vorige eigenaar
dus ik ga de olie vervangen en kijken of het weer wordt gemixt dan denk ik dat de olie zicht mengt met de koelvloeistof
 
Niet dat ik het weet
Miss bij de vorige eigenaar
dus ik ga de olie vervangen en kijken of het weer wordt gemixt dan denk ik dat de olie zicht mengt met de koelvloeistof

Het kan niet teruglopen de olie dus als het met kvs gemengd is dan is dat gebeurd doordat het er in is gegooid.
 
Ben erin gegaan en wou hem legen en zag ik een doorzichtige buisje waar de olie doorheen liep en daar leek het goed dus toen we wat olie uit de tankje haalde was het gwn goeie olie maar doordat de tank wit is leek de olie ook zo. Heel dom van me dat ik het niet eerst even wat eruit haal om naar te kijken

maar dan stel ik gelijk een volgende vraag
Me scooter begint als die rond de 65km gaat te trillen is dat normaal voor een 50cc of moet er iets stuk of fout zijn
 
Zo he? Dat is raar, leek er echt op maar ik ben gewend dat olietankjes altijd zwart zijn vandaar

ligt er aan wat het trillen is. Kan overal vandaan komen.
Maar zijn het bepaalde kappen of hele scooter?
 
Euhm voornamelijk de kappen waar je de voeten op zet. De rest van de scooter trilt dan beetje rustig mee maar waar de voeten op staan hevig.
 
Back
Top