jet force injectie vragen

gamepc1986

Member
Hallo allemaal ik heb een jetforce gekocht met 8000km op de teller
Nou is de vraag over de uitlaat zit daar ook een begrensing in ?
De vario plaat is er in ieder geval wel uit.
En of weet iemand wat orginaile gewicht is van de rollen.
En wil graag me koppeling vervangen omdat die versleten is
Dan wil ik ook graag nieuwe trekveer en druk veer wat raden jullie me aan!!

vriendelijke groeten martin
 
Advertisement - register to remove this

Is het de standaard uitlaat die er op zit? Of is er een andere onder gezet.

De standaard rollen zijn 16x13 8,0gram
 
is injectie model met standaard uitlaat ik heb zelf gelezen dat andere uitlaat op injectie niks uit maakt kwa vermogen
Ah, is je doel om hem harder te laten lopen? Of waarvoor wil je de onderdelen aanpassen?

Uitlaat vervangen op een injectie scooter heeft inderdaad niet veel resultaat, totdat je de ECU ontgrenst.
 
heb hem net gekocht hoe hard hij loopt weet ik op moment niet km teller kabel stuk en heb ik al besteld
vario is er uit wil ecu wel ontgrensen maar is ook moeilijke hoorde ik
 
ECU ontgrensen is haast niet te doen. Het is ook moeilijk om een dealer te vinden die er nog wel aan doet.

Je kan het beste als de teller het weer doet kijken hoe hard hij gaat, en dan kijken of je hem nog kan/wil afstellen met de rollen of de koppeling. Het injectiesysteem zelf kan je dus niks aan veranderen.
 
der zijn ook malossi ecus zijn die het zelfde als op een ditech en passen ze onderling?

en weetje mis voor het optrekken malossi multivar goed is ? zowel welke rollen en kleur druk veer en trek veer?

ben zelf motor monteur veel motors en scooters door handen gehad maar jet force injectie is es wat anders
 
der zijn ook malossi ecus zijn die het zelfde als op een ditech en passen ze onderling?
Ik dacht dat er wel een ecu van malossi voor de peugeot jetforce. Hij gaat er vast wel sneller door, maar meer kan ik er niet over zeggen. Heb er geen ervaring mee.

Multivar is misschien wel beter als je ook een andere ecu hebt, peugeot heeft een kleine standaard vario volgensmij.
 
Ik dacht van niet. Volgens mij is het per type blok, dus piaggio, minarelli, peugeot, etc..

omdat ik hier en daar lees dat ditech ecu wel past op jetforce dus dacht mis past ditech malossi ecu er dan ook op
heb je mis advies over de de trekveren en drukveren en vario voor beter optrekken
 
in begin trekt hij lekker maar omdat me km teller niet doet zit er dip tussen de 7000 en 8000 toeren als hij bijna op 7000 toeren is duurt het een halve minuut om op 8000 te komen dus ja zit een dip in
 
Dicht bij de top zal hij altijd langzamer optrekken, dat is nou eenmaal zo en is ook niks aan te doen.

Misschien iets lichtere rollen proberen.
 
Ik heb zelf ook malossi, maar dan voor een piaggio blok. Ik dacht dat er wel een setje van 3 soorten bij elkaar te krijgen is van malossi. Was bij piaggio tenminste wel zo.

Ik heb een set van malossi wit, geel en groen gekocht. Gebruik nu malossi wit op een niet opgevoerde scooter.
 
ik weet nog wel dat malossie witte drukveer en gele trekveertjes goed deed op me neos toen die tijd maar bij injectie weet ik het dus niet
 
Back
Top