jet force injectie vragen

Je kan altijd kijken wat de koppeling eerst doet, en dan later nog andere trekveren gebruiken of een andere drukveer. Het is nu niet precies te zeggen wat je nodig hebt
 
Wat wil je ermee doen dan? Zelf valt er weinig eraan te doen als je geen tools hebt.. En deze zijn niet beschikbaar voor de gewone consument.Op een uitzondering na dat ik er wel eentje heb die ik uiteraard niet weg doe.

Wil je er echt iets aan doen dan heb je de pc software nodig die niemand heeft dan alleen bepaalde dealers..
 
de apperatuur is van orbital. Je kan met dat setje diagnose uitvoeren op de ECU.. je kan hier niet de instellingen in de ECU aanpassen.. Daarvoor heb je nog eens de pc software voor nodig die haast niet te vinden is..

attachment.php



De aansluiting is geen OBD of OBDII.. Maar iets wat van eigen makelaarij is.. Dat is dan nog het vervelendste.

Met die pc software kan je normaal gesproken ook de nieuwe firmwares overhevelen naar deze diag cardridge, waarmee je dan weer de nieuwe firmware op de ecu kan zetten.. Maar volgens mij zijn er geen nieuwe firmwares meer te verkrijgen, aangezien de scooter uitgefaserd is en hier niet meer voor ontwikkeld word..

weet iemand trouwens waar de ecu zit van jetforce kan hem nergens vinden!!!

Als je de werkplaatshandleiding door neemt, en de manuals voor tsdi dan staat dat aangegeven waar deze gemonteerd zit.. Waarschijnlijk ergens waar vocht en water geen kans hebben om in de elektronica te komen.
 
weet iemand een link waar ik complete o ring set kan kopen met teflon ring want wil grote onderhouds beurt doen

maar kan nergens vinden
 
ja klopt maar kan nergens revisie kit vinden denk me blok goed onderhoud geven maar kan geen webshops vinden helaas daarom vraag ik ook hier of iemand revisie setje kan komen voor de injectors enz
 
hallo eurokit

erg bedankt voor je reacties ik heb net scooter verkocht en runner purejet gekocht had hier nog gereviseerde piaggio blok liggen met kabel boom voor runner mocht de injectie weigeren kan zo omzetten nogmaals bedankt voor jullie vriendelijk hulp werk zelf in motor zaak mocht ik jullie advies kunnen geven doe ik het graag
 
Back
Top