je wil het niet geloven

dj

Well-Known Member
okee het echt raar.
ik zit gisteren op de bank t.v tekijken, vraagt me moeder of ik de hond(engelse bull-terier) uit wil laten, dus ik zeg gewoon ja is goed. dus ik loop met me hond door het park heen, nou me hond heb ondertussen al geplast en gepoept en ik loop rustig terug.
over het pleintje heen. loop daar ineens een man met lang zwart haar en kom ineens naar me toe. dus ik zag gelijk dat het een junk was met een blow in ze hand en een gek hout stokje zonder schoenen. begint ie ineens met ze hand naam me honds ze bek toe en hij ging naar boven en pakte me honds ze riem vast, dus ik schrikke en terug trekken en hij begint ineens te gillen allemaal war taal dus me buurjongen kijk naar buiten en ik roep te kom ferry, dus hij kwam en die junk keek om dus ik trok me hond mee en rende weg en kwam thuis me moeder zij wat is er dus ik alles verteld. zegt me moeder pak de andere honden (nog 2) en ik pakte een ijzere buis uit woede en wij weer het park in maar niet meer gezien maar ik denk wie het is een oude vriend van mij was ook verslaafd geworden en ik zag aan ze ogen dat hij mischien die junk was. okee ze pikken fietsen,scooters,telefoons maar honden dat vond ik echt raar ik was echt geschroken.
 
Advertisement - register to remove this

Junks jatten nauwelijks wat, dat zijn meer de buitenlanders. Junks kunnen best relaxed zijn, zwervers zijn altijd relaxed. Ok, van die hond was idd wel vaag, maar om die vent nou op z'n bek te slaan met een stalen buis gaat wel wat ver. Gewoon negeren.

Greetz.
 
ja krizz dat is het probleem juist. we hadden een test met die hond gedaan en die kwam er als beste uit zonder iemand te bijten ze gingen toen bij die honden de gekste dingen doen. maar als ik me andere hond had mee genomen dan had die hond gebeten.
maar het is gewoon de schrik bart dat ik die stalen buis pakte het kwam gewoon van woede dat zou jij ook hebben. maar ik heb die man niet geslagen of zo ik zag hem niet eens meer . maar sommige junks kunnen tof zijn maar zwerfers zijn niet het zelfde als junken dus zwerfers doen ook normaal tegen je die zal ik ook helpen eerst in de stad kwam een zwerfer naam me toe en die vroeg of ik geld had om een snaar te kopen voor ze gitaar en dat heb ik ook gedaan.
 
Dat klopt ! die lui jatten nauwlijks wat , maar hij was denk ik so 'ver' weg in zijn hoofd , misschien zag hij de hond wel voor heel iets anders aan of zijn eigen 'al lang overleden' hondje dat hij dacht dat ie teruggekomen was ofzo , tja je weet het maar nooit met die gekken !
 
Back
Top