Je volgende barrel #40

Ze zijn sowieso achterlijk traag en rauw... Waarom kijk je niet naar een Grande Punto 1.3 JTD / Corsa 1.3 CDTI of Clio 1.5 DCI? Rijden beter doorgaans :* Owjah, je bent een VAG-er toch? :p
 
Ze zijn sowieso achterlijk traag en rauw... Waarom kijk je niet naar een Grande Punto 1.3 JTD / Corsa 1.3 CDTI of Clio 1.5 DCI? Rijden beter doorgaans :* Owjah, je bent een VAG-er toch? :p

Het moet zuinig zijn, dat ie rauw loopt boeit me niet :p

Ik kijk alleen bij VAG idd. Italiaans/frans zal ik sowieso al nooit kopen. (met hoge uitzondering van een toffe Delta intergrale :#)
 
Vind het onbetaalbare van volvo's wel meevallen, mooie V40 dan he.

Hier ook alvast een andere bak, omdat de Golf eruit moet (geen lease meer) eind dit jaar.
Saab 9-3OG 2.0 lpt coupe uit 2002. Vooral fijn is het gemodificeerde onderstel (Eibach veren, Monroe dempers, stuurbrace en extra stabistang achter) waardoor hij erg strak stuurt. Weinig plannen, afgezien van een chipkuur en wat std. modificaties onder de motorkap en voor de zomer nog een nieuw setje 17" wielen:

Saab-01.JPG

Saab-02.JPG
 
G-Ice denk ik. Dude kan ook meer modificaties doen. Zelf met een OBD kabel schijnt het ook makkelijk te doen icm T7 Suite maar dat durf ik niet aan. Op t Saab forum zit veel expertise, dus via daar maar even wat contacten leggen.
 
Back
Top