Je volgende barrel #40

Heerlijke auto, vriend van me heeft ook zo'n ding, in hetzelfde wansmakelijke groen als mijn Swift 8)

Gaat nooit kapot!

Tis een nog oudere, dit model

e10hb10.jpg


:eek:
 
Nee ze rijdt altijd in lease Golf Vari. Deze is alleen voor een x een boodschap enzo. Gewichtsklasse van een Lupo en rijdt 10x beter.
 
Ik zit heel erg te twijfelen!

Hij staat op kenteken als GROEN.. misschien dat het eerder een dikke schade auto is geweest? :X

Het is ook geen originele nederlander.. dus ik zie op rdw ook geen aantal eigenaren.

Ik kan het denk ik niet laten om toch de auto te gaan bekijken, want ik heb een jongen die mijn VR6 wil overnemen.

Keuzessss twijfelllss

Edit: ennnnn hij is van marktplaats af :p
 
Last edited:
Volgende auto: caddy, berlingo, partner, kangoo, combo of iets in die geest :)

Gister wat foto's gemaakt en van de week gaat de ibiza op marktplaats.
 
Zo langzaamaan ben ik er wel een beetje over uit dat de motor het veld moet gaan ruimen: Ik rij er te weinig op omdat ik het in Nederland niet echt leuk rijden vind en een weekendje duitsland.. Nou ja, dan moet ik om te beginnen een heel weekend vrij hebben en dan moet het ook nog een beetje fatsoenlijk weer zijn. En dan is er ruimte voor iets erbij naast de 156.. Van het zelfde merk natuurlijk, want deze ezel stoot zich het liefst nog 5x aan dezelfde steen :+

Alleen wordt het dan iets van 30-40 jaar oud, 2-liter en achterwielaandrijving. Ik dacht alleen dat iets van een redelijke Giulia nog wel voor een te overzien bedrag te vinden zou moeten zijn, maar dat valt me eigenlijk best tegen en dan is het verschil met een Bertone niet zo heel groot meer. Kan dus goed zijn dat het op de financien stuk gaat lopen omdat datgene dat ik wil gewoon te duur is :p

En als een mooie niet gaat lukken dan maar wachten tot de OMGWTF weer te koop komt :+
vrvqxi.jpg
 
*Jetta*

Lijkt me wel heel fijn met z'n 14% :W Eerdaags maar eens offerte en een proefrit regelen.
Daarna de baas nog even overtuigen en gaan. :p

Jetta is helaas geen optie, nu wordt het een:

picture-skoda-octavia-2013-front-wheel-drive-9_size0.jpeg


Had liever de Jetta gereden, maar vind dit ook een prima auto!
 
Back
Top