Je volgende barrel #40

Weet ik, die had 280k gedraaid volgens mij toen hij wegging, toch? Maakt ook niet uit, maar toen Robert hem verkocht haakten best wat mensen af vanwege de km-stand volgens mij ;)

Klopt, mensen zijn bang! Ik koop liever een auto met een hogere km stand die goed loopt en goed onderhoud gehad heeft als een auto van 12 jaar oud die nog geen ton gelopen heeft.

Aan de ibiza ook genoeg onderhoud gehad maar dat hoort erbij als je een goede betrouwbare auto wil :)

270k ongeveer bij aankoop en inmiddels 297 ongeveer (bij 2 ton nieuwe motor geplaatst). Wilde hem een tijdje terug al verkopen en had er toen 4750 voor gekregen, helaas bleek de koppakking iets lek te zijn dus heb ik de koper op de hoogte gesteld en verteld dat het niet door ging (moet wel goed zijn als ik hem verkoop). Toen dus de koppakking incl alles door de garage laten maken en zelf weer aardig km's mee gemaakt :)

Als je een auto wil verkopen is het nooit goed :p heeft hij veel onderhoud gehad denken mensen dat hij zo gaar is als wat, heeft hij weinig verleden qua onderhoud en km's is er weer wantrouwen of de km stand wel klopt etc. Als iemand interesse heeft gewoon bellen en langskomen en er lekker een stuk mee gaan rijden, dan weet je wat het is :)
 
km stand boeit mij weinig. Vorige golf had 3ton gelopen en deze gti zit al op de 260k beide benzine.... reed/rijd nog primaaaa :)
 
Hoe is het met je V40 Bart, bevalt nog steeds? Nog niet op zoek naar een andere bak?

V40 bevalt nog steeds prima, gaat ook niks aan kapot. Dit jaar wel distributieriem (niet zo duur bij benzine) en denk 2 nieuwe achterbanden (wel duur in 17") en dan kunnen we ermee vooruit. We wilden eigenlijk dit jaar een andere, maar trouwen ging voor ;)

Zoek niet actief, heb een paar weken thuis gezet i.v.m. burn-out, ben weer wat gaan werken en ben nog lang niet de oude. Heb hele andere prio's dan een auto op dit moment zeg maar :)
 
Ben inmiddels ook weer bij een volgende auto aangekomen, meer als boodschappenbak voor mn vriendin. Leon is weg en er is een Corolla hatchback 3d 1.3 16v uit 1997 voor teruggekomen :D
 
Heerlijke auto, vriend van me heeft ook zo'n ding, in hetzelfde wansmakelijke groen als mijn Swift 8)

Gaat nooit kapot!
2005_Transchaco_Rally_-_Toyota_Corolla_WRC_-_Francisco_Gorostiaga.jpg
 
Ben alleen benieuwd of die 330 in de praktijk ook 1:10 gemiddeld haalt, dan is het nog goed te doen.

Met mijn 1.4T haal ik nu net de 1:12:#
 
Back
Top