Je volgende barrel #36

Status
Not open for further replies.
Een 1.8 20V is zonder turbo ook geen spectaculaire motor hoor... Het meest indruk maakt het verbruik, en niet in positieve zin...

niet echt een spectaculaire motor idd, maar ging er meer om dat hij wel koppel heeft, een grotere motor en meer kleppen maar dat het gewoon niet vooruit komt.
En het verbruik klopt, daar loopt hij ook wel eens over te klagen. Tja, dat moet je altijd van te voren bekijken lijkt mij als je een auto koopt.
 
niet echt een spectaculaire motor idd, maar ging er meer om dat hij wel koppel heeft, een grotere motor en meer kleppen maar dat het gewoon niet vooruit komt.
En het verbruik klopt, daar loopt hij ook wel eens over te klagen. Tja, dat moet je altijd van te voren bekijken lijkt mij als je een auto koopt.

Maat van me heeft ook een Leon 20V, zelfde mening...
 
Robin jij was toch bezig met dat Glanza blok in je starlet te bouwen ?

Of is dat project van de baan?!

Verder zou ik het ook niet gauw weten en een S14a toch een mooie uitkomst!

Nee dat is zeker niet van de baan. Maar er moet toch wel wat anders naast komen, want de starlet wordt uiteindelijk geen woon/werk verkeer. Ik rijd nu rond in een Volvo 360, maar dat wil ik uiteindelijk wel weer vervangen voor wat nieuwers/snellers.

Jup T5.

Voor jou wensen van bovenstaand ; Leon Cupra4, heerlijke bak.

Sunny GTI-R staat nog een op marktplaats met 380pk.

Ik heb de Sunny gezien, maar dat is toch weer te veel van het goeie :D. Die Cupra daarintegen is toch wel een hele goeie optie.
 
Nee dat is zeker niet van de baan. Maar er moet toch wel wat anders naast komen, want de starlet wordt uiteindelijk geen woon/werk verkeer. Ik rijd nu rond in een Volvo 360, maar dat wil ik uiteindelijk wel weer vervangen voor wat nieuwers/snellers.



Ik heb de Sunny gezien, maar dat is toch weer te veel van het goeie :D. Die Cupra daarintegen is toch wel een hele goeie optie.

Milltek pijp eronder, en dan wil ik een keertje in jou auto rijden :love:
gaan we gewoon 50km rijden, jij in mijn auto, ik in die van jou.

Loved that car :love:
 
Oke, ik ben dus op zoek naar een auto, en zoek alternatieven...

Mijn eisen: klein en niet te zwaar, enigszins sportief, niet te oud (vanaf 2003). Budget is rond de 10-12k

Ik kom steeds weer op een mini cooper s uit (jaja vrouwenauto :*) maar welke alternatieven zijn er nog? een A3 vanaf 2004 kost meestal wat meer, of het is een 1,6. Een TT heb ik al gehad en is eventueel ook een optie. Verder nog meer? Seat ibiza vind k niet mooi, 1-serie meestal te duur.. Iemand een idee?


Een Golf 4 V5 150pk niet iets voor jou?
 
Koop dan een 4 gti, nette heb je in de ook wel voor rond de 3500, 4000.. Veel beter dan zon v5 man. Maar das wel heel iets anders dan wat hij in ze gedachten heeft.. Of iets doorsparen en een v gti halen :)!

edit: ben ik nu mongool of wa.. Kan op pistonheads niet eens vinden waar die enorme markt is van aanbod van autos :p
 
Last edited:
Kwalitatief zal het vast niet ''beter'' zijn. Een v5 zal best lekker rijden, maar je kunt er verder niets mee en ik denk dat zon 5 cilinder meer drinkt.. Zon gti rijd ook lekker en je kunt relatief goedkoop erg leuke dingen mee doen, denk aan chiptuning, uitlaat enz :)!
Heb gevonden op pistonheads wat ik bedoelde btw.

@ tommy: staat vol met gti'r-s? Kan ze niet vinden, heb je een link ofzo?
 
Kwalitatief zal het vast niet ''beter'' zijn. Een v5 zal best lekker rijden, maar je kunt er verder niets mee en ik denk dat zon 5 cilinder meer drinkt.. Zon gti rijd ook lekker en je kunt relatief goedkoop erg leuke dingen mee doen, denk aan chiptuning, uitlaat enz :)!
Heb gevonden op pistonheads wat ik bedoelde btw.

@ tommy: staat vol met gti'r-s? Kan ze niet vinden, heb je een link ofzo?

Dacht wel dat je dat bedoelde :p
 
Kwalitatief zal het vast niet ''beter'' zijn. Een v5 zal best lekker rijden, maar je kunt er verder niets mee en ik denk dat zon 5 cilinder meer drinkt.. Zon gti rijd ook lekker en je kunt relatief goedkoop erg leuke dingen mee doen, denk aan chiptuning, uitlaat enz :)!
Heb gevonden op pistonheads wat ik bedoelde btw.

@ tommy: staat vol met gti'r-s? Kan ze niet vinden, heb je een link ofzo?

http://www.pistonheads.com/sales/list.asp?s=510

Heten Pulsar's in Engeland..Zie nu ook dat er niet zoveel meer opstaan...
 
Aaah ok.. Maar je zou zon dashboard conversie toch met een nl dash kunnen doen of is er veel verschil? Weet iemand dat?

edit: zie dat het dash wel gekanteld staat naar de bestuurder..
edit2: Weet iemand een forum ( sunny forum of sunny gti-r forum ?? )
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top