Je Volgende Barrel #34

Status
Not open for further replies.
Stond al in m'n favorieten :p

Samengevat tot nu toe;

Micra, 323, Baleno, Vivio, Charade, Alto, Cuore, Felicia...
Oke, begrijpelijk. Ik zou dan wel iets groter gaan dan klasse verkeersdoos, dus de vivio, charade, alto wegstrepen. Waarom staat er geen Starlet tussen?
 
Roestbakken :p

Waarom niet ''even'' wachten en wat extra geld opzij zetten en kijken voor een peugeot 206? Zijn ook erg goed betaalbaar tegenwoordig, en zou ik mijn vriendin/vrouw liever mee laten rijden als met een 106/micra/baleno etc.
 
FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS
 
Ook niet echt je van het hoor :p

Als ik zou moeten kiezen tussen een 6n2 en een 206, beide met een 1.4 16v kies ik echt voor de peug.
Meer comfort, ruimer van binnen, geen versnellingsbakken die er geen zin meer in hebben, over het algemeen wat goedkoper, sneller ook geloof ik en ook nog eens zuiniger.
 
106/saxo/ax zijn echt gewoon goede auto's hoor.
Enkel opletten want koppakking durft er af en toe wel van begeven als er iemand rustig (oude dame oid) mee heeft gereden en je daarna wat fors gaat rijden.
Maar aangezien de beschikbaarheid van onderdelen en de eenvoud van de motor is zoiets voor een appel en een ei te herstellen.

renault=/ citroën of peugeot
 
...en als je lekker wilt rijden een 6n2.. zo'n 206 heeft zo'n vage wegligging

Gewoon goede schokdempers scheeld al een berg.

Vind beide auto's lekker rijden zowel in het dorp als op de snelweg. Alleen moet wel zeggen dat de stoelen in de 206 comfortabeler zijn.
Vind bij de polo wel als je even 150 rijd dat je echt het idee heb dat je kk hard rijd aangezien de auto niet heel ruim is van binnen, dat heb ik bij de 206 weer minder.

Mijn gf rijd met een 6n2 1.4 16v en mijn ma met een 206 1.4 16v dus heb mooi vergelijkingsmateriaal :p
 
Gewoon een Swift 1.0 GLS/GLX pakken Bart...heb je nog een beetje luxe, en het is veel meer auto als een Alto oid. Ik wilde er destijds ook 1 voor mn vriendin, maar er moest_en_zou een Cinquecento/Seicento komen :D

http://link.marktplaats.nl/367970158

Mooie auto's, bekleding is een beetje jammer, maar wat wil je voor t geld.
 
Staat geen km-stand bij, maar in de advertentie staat prijs 1750, en op de advertentie staat 1650, dus wie weet kan er nog wel wat vanaf
 
Iemand wel eens gereden of eigenaar van een Polo 9N3 GTI ? Vraag me af hoe zoiets bevalt. Slechte/goede punten hoor ik graag :) Wel leuke wagens om te zien, interieur iets minder. Vaste lasten en verbruik is een stuk minder dan de meeste wagens waar ik naar zit te kijken. Als zoiets een prima daily drive is zouden de Jetta/S6 wel weg kunnen en dan een dikke wegenbelastingvrije sloep erbij :p

Zoiets: http://www.autotrack.nl/tweedehands/volkswagen/polo/7059196 5 deurs is imo mooier dan een 3 deurs.
 
Iemand wel eens gereden of eigenaar van een Polo 9N3 GTI ? Vraag me af hoe zoiets bevalt. Slechte/goede punten hoor ik graag :) Wel leuke wagens om te zien, interieur iets minder. Vaste lasten en verbruik is een stuk minder dan de meeste wagens waar ik naar zit te kijken. Als zoiets een prima daily drive is zouden de Jetta/S6 wel weg kunnen en dan een dikke wegenbelastingvrije sloep erbij :p

Zoiets: http://www.autotrack.nl/tweedehands/volkswagen/polo/7059196 5 deurs is imo mooier dan een 3 deurs.

Vriend van me heeft zo'n apparaat gehad. Gechipped. Daarna heeft hij een Golf V GTi gechipped gekocht, de Polo voelde een stuk sneller aan. Maar dat komt waarschijnlijk doordat hij kleiner is etc.
Voor de rest is het een erg goede, snelle auto (1.8T die in elk VAG model ligt)
 
Dacht al dat het gewoon een "ouderwets" 20v turbo blok was :) Das wel een voordeel van kleine auto's, dat het snelheidsgevoel veel intenser is. Hoe is het gesteld met de wegligging? Goed schroefsetje, lekkere wielen en het ligt als een blok op de weg? Dat icm een pittig motortje = wel fun lijkt me.

Polo Bluemotion niks?

En toegeven aan de overheid ? :+ Doe ik ook al met die Polo GTI. Ter compensatie koop ik een oldtimer met een dikke motor.
 
Zo'n Polo GTI lijkt me ook wel een grappig karretje, snelheidsbeleving zal ook wel tof zijn. :)

Laatst in een E60 530D gereden maar je mist daar echt de "sensatie".

In m'n T5 was die beleving veel groter. :p
 
Dacht al dat het gewoon een "ouderwets" 20v turbo blok was :) Das wel een voordeel van kleine auto's, dat het snelheidsgevoel veel intenser is. Hoe is het gesteld met de wegligging? Goed schroefsetje, lekkere wielen en het ligt als een blok op de weg? Dat icm een pittig motortje = wel fun lijkt me.



En toegeven aan de overheid ? :+ Doe ik ook al met die Polo GTI. Ter compensatie koop ik een oldtimer met een dikke motor.

Wegligging vond ik standaard al goed. Maar met een schroefset + wielen word het denk ik een kart :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top