Je volgende auto

Status
Not open for further replies.
Nah ik zit ook maar een beetje te dollen, maar benzinegeld wordt tijdens werk betaald (buiten mijn werk om niet dus), een diesel zou inderdaad een heel goed idee zijn, maar dan wel als kilometervreter.

Verder heb ik niets tegen diesel hoor :)
 
Nah ik zit ook maar een beetje te dollen, maar benzinegeld wordt tijdens werk betaald (buiten mijn werk om niet dus), een diesel zou inderdaad een heel goed idee zijn, maar dan wel als kilometervreter.

Verder heb ik niets tegen diesel hoor :)

[ir]http://www.gvelox.com/mercedes-sl400-cdi.jpg[/ir]
 
achja m'n vorige auto was een 1.3 en dat beviel ook prima,
rijd 50 km per dag voor naar school en de benzine is ook niet voor niets.

koop dan een golf 4 TDI, met goed zoeken moet er een te vinden zijn, een maat van me had een nette voor 4000 euro (wel met geluk)
had 180.000 oid gelopen en is best een nette bak, enige minpunt is een scheur in de ruit
 
Ik heb sinds begin juni dit jaar tot vandaag al 30.000 km gereden :X Dieselen is ook geen verkeerde optie :rolleyes:

Rijd dat op jaarbasis met de sub, pak die auto ook nog eens maar voor de helft van de tijd mee, d8 dat ik de enige was met dat probleem. Als ik een keer tegen iets leuks loop voor dagelijks, doe ik dat ook cker :D.
 
3 inlaatklappen en 2 uitlaatkleppen :!

Of andersom :rolleyes:

Andersom Maykel ;)

Hmm, Golf weg en Audi kopen?


3 inlaatkleppen en 2 uitlaatkleppen voor de duidelijkheid, wil geen bijdehandje zijn btw :rolleyes:
3 inlaatkleppen wegens een goede spoeling en zo worden de uitlaatgassen naar buiten gedrukt als het ware. In dit geval is er 1 klep meer in de cilinder als bij een 8V/16V/24V. Bij die motoren zijn dan dus de inlaatkleppen een stukje groter als de uitlaatkleppen. Dit geeft hetzelfde resultaat...
 
koop dan een golf 4 TDI, met goed zoeken moet er een te vinden zijn, een maat van me had een nette voor 4000 euro (wel met geluk)
had 180.000 oid gelopen en is best een nette bak, enige minpunt is een scheur in de ruit


nee ik rijd te weinig voor een diesel.

5x50km per dag = 250 per maand
4x250km = 1000 per maand
12x1000km = 12000 per jaar, zeg 15000 per jaar
ik meen dat diesel pas bij 20000 per jaar aantrekkelijk werd...
 
Nah ik zit ook maar een beetje te dollen, maar benzinegeld wordt tijdens werk betaald (buiten mijn werk om niet dus), een diesel zou inderdaad een heel goed idee zijn, maar dan wel als kilometervreter.

Verder heb ik niets tegen diesel hoor :)

Zag vanmorgen een E420 CDI rijden .. dat is ook wel wat dacht ik :W Nog nooit eerder gezien .. meestal zie je max E320 CDI. Dacht dat die V8 alleen in de S klasse geleverd was :)

314pk en 730nm .. nog meer koppel dan de E55 AMG :W
 
nee ik rijd te weinig voor een diesel.

5x50km per dag = 250 per maand
4x250km = 1000 per maand
12x1000km = 12000 per jaar, zeg 15000 per jaar
ik meen dat diesel pas bij 20000 per jaar aantrekkelijk werd...


Ik ben het niet met je berekening eens. Jij calculeerd 3000km per jaar in voor prive gebruik, anders dan woon-werkverkeer.

das 57km per week! Daar gaat zelfs een oma dik overheen. Ik vermoed dat je makkelijk op de 18000-21000km per jaar komt. Das genoeg om een diesel te rijden.

En even over die golf die je liet zien. Verkijk je niet op de wielen. Buiten de wielen om is het gewoon een gewone BASIS golf. En das kaal, heel kaal. Geloof me :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top