Je volgende auto

Status
Not open for further replies.
Ik moet nog een keer een r19 16v kopen.

Ik heb nu dus een r9 1.4.
Dat is nou niet echt een snelheidswonder:)
Die auto gaat trouwens weg, ga me eerst even met m'n scooter bezig houden. dan later weer een 4-wieler.
 
die 405, rijdt er in arnhem een hele mooie van rond *kwijl*, met ook die variocolour die toendertijd superspeciaal was, en nu nog steeds mooi, ding is ook nog steeds in top staat :)



zelf ga ik ws. voor een carolla 1.6 gtsi/g6, niet het allernieuwste type, maar die daarna.
of anders voor mercedes e klasse, het laatste model voor de ronde koplampen, gewoon omdat onze hele familie benz freak is :)


94_E420_Culver.jpg


liefst in rookzwart van mb en er komen (imi) amg velgen onder..


frankw_clk55_18wheel.jpg


dit model amg velgen, met zo'n polished randje :).
 
Last edited:
mijn eerste auto was een alfa 33 1.4i :

Alfawazig1.JPG


nu rij ik in een audi 80 v6 2.6E uit 1994, naar mijn mening 1 van de mooiste audi 80's die er te krijgen is.ik heb alleen geen fatsoenlijke foto :).

ik hoop toch wel zo een beetje eind volgend jaar nog een autotje erbij te hebben, het liefst een oude ford mustang dat lijkt me echt fantastisch.
 
Originally posted by #CARMA#
wat moet er allemaal nog meer aangedaan dan? ennuh wat heeft ie gedraait als ik vragen mag?

Hij moet nog gespoten worden en heeft iets meer dan een ton gedraait. Me vader heeft hem uit duitsland gehaald en heeft daar 2 jaar stil gestaan maar toch was het starten en lopen. Ik ga hem samen met men vader opknappen
 
Last edited:
Originally posted by Boeie
hmm, dat vind ik nou echt, tja, loze oto's, supervet gaat et niet en je betaald tonnen pleuro's aan onderhoud en wegenbelasting/benzine.

Jep ik weet het maar toch :)

Die rover die in dit topic staat is ook wel erg vet :), en die BMW is ook niet slecht :). Maarja, moet toch nog wel jaartje sparen ofzo :).
 
Mijn ultieme droomauto is de Citroen 2CV6. En heel toevallig word dat ook mijn eerste auto. Ik krijg die van mijn moeder en zij koopt een nieuwe. Het enige wat ik eraan verander is de einddemper. Lijkt me wel kicken een Eendje met een mechtig zwaar geluid. :W
 
Vriend van mij heeft ook een eend.
Check maar eens op www.4cil-duck.tk
Het gaat om een 2cv met daarin een 4 cilinder motor....
Hij gaat nu al best wel hard 170 a 180(windje mee) en is nu bezig met een turbo van een renaultje 5.
Als je dat goed doet kan er +-120pk's behaalt wordne.
Het betreft een 1300cc motor.
Misschien later een 1600cc motor met snelle nokkenas en groter kleppenset....
 
Ik heb een Corsa GSi. Een 89'er met de oude koplampen dus. Echt alles is kapot behalve het blok, dat knalt nog steeds als een idioot. Ik rijd deze helemaal op en dan koop ik een nette, waarschijnlijk een ombouwer bij Matthijssen Techniek vandaan, met C20XE blok dus (uit de Kadett/Astra GSi 16v, met std. 150 pk) en andere bak, schijven rondom, digitaal dashboard, enz. enz.

Zie me dan maar es bij te houden :p
 
Ik vind een BMW ook wel "iets" hebben. Tis alleen jammer dat hier in Ede veel van die kregne rijden met veel foute donkere figuren erin. Dan krijgt de auto in mijn ogen meteen ander beeld. Maja, ik denk toch niet dat ik een auto koop voor mezelf de eerste paar jaren. Die koop ik pas als ik een echt baan heb. En die gebruik ik dan als vervoer. En niet om mooie vlegen onder te gaan hangen ed.

Ik denk dat ik er dan nl. gewoon een auto bijkoop die helemaal loss is, en die ik dus heeeel rustig ga opbouwen. Renaultje 5 GT Turbo oid...

Maja mocht ik toch mijn plannen veranderen en wel een autootje kopen, wordt het denk ik een CRX 1.6i 16v (VTEC) vind ik gewoon kicke bakjes... Maar ik denk niet dat ik me geld daar in ga stoppen aangezien ik het totaal niet nuttig vind (heb hier 2 autos die ik kan gebruiken, en ik fiets eigenlijk altijd; ik ga niet elke ochtend met de auto naar het station (8 min fietsen OF 10 min auto excl. parkeer plek zoeken, makkelijke keuze lijkt me 8P) dan zou ik de auto alleen gebruiken om mee rond te rijden naar vrienden/vriendinnen/etc. etc.

Oja naast een CRX lijkt mij een 944 ook wel wat, die voorkant vind ik zo geil van zon auto, naja voor die prijsklasse en status dan :)

Ik denk wel als ik aan de auto ga dat de scoot er dan uitgaat.
 
Voor mij wordt me 1e (en volgende auto) een honda.

Ik heb er al eentje op het oog, maar zit nogsteeds :mad: te wachten tot die vrouw hem wegdoet.

Het word een Honda Crx ESi (del sol) dus z'n targa uitvoering :)
Helaas maar de 1.6 met 125 pk. Kosten : word verkocht tegen taxatie waarde, 70k km's en 1e eigenaar.
Mocht het te lang duren, en heb ik onderhand genoeg geld, dan word het een Honda Crx Vti, ook een del sol. Kosten EUR 9000

Pics:
crx12_a.jpg

crx11_a.jpg

crx13_a.jpg
 
Ik wil dus zoiets:

xander1.jpg


Opties die ik al heb aangeschaft voor deze Corsa en die meegaan naar de nieuwe:

BSA Racing 14" velgen, banden worden Toyo Proxxes 195/45-14
Mono arm ruitenwisser ombouw, van Lancia Ypsilon
Verlagingsveren
Originele Opel smoke achterlichten
Groep N spiegels (bolletjes)
Aluminium tankdop
OMP stuur met naaf.
 
Originally posted by Arne
Ik wil dus zoiets:

xander1.jpg


Opties die ik al heb aangeschaft voor deze Corsa en die meegaan naar de nieuwe:

BSA Racing 14" velgen, banden worden Toyo Proxxes 195/45-14
Mono arm ruitenwisser ombouw, van Lancia Ypsilon
Verlagingsveren
Originele Opel smoke achterlichten
Groep N spiegels (bolletjes)
Aluminium tankdop
OMP stuur met naaf.

Er rijdt hier in Ede echt een hele mooie Corsa van het model die jij bedoelt, een gif groene. Ik zal eens proberen pics te regelen. Die gast heeft er echt een hoop werk in gestoken. Is volgens mij een GSi, maar hij rijdt gewoon altijd heel rustig met dat ding. Een liefhebber dus :)
 
Originally posted by SBK 2001
94_E420_Culver.jpg


Dit vind ik dus een ultieme bouwvakkersauto. Trekhaak en aanhanger en het verhaal is compleet :).

Een (oude) 3 serie vind ik ook niet echt wat. Btje zo'n Tarkanoto.

Nu rijd ik in een Daihatsu Cuore :rolleyes: en een Passat TDI. Beide niet van mij. Geld voor een eigen oto heb ik helaas niet :(. (student).

Maar dan vind ik een Swift GTI of Peugeot 1.9 GTI wel leuk.

Maar tegen de tijd dat ik geld heb, vind ik dat vast niet meer zo koel...
 
Ik wil dus een Ranault 5 GT Turbo, aanschaf moet wel lukken... alleen het onderhoud :eek: Maar daar maak ik me niet zo druk over... ;)

Maar of het me eerste auto zal worden....???

F_3.jpg
 
Originally posted by Blaze
alfa 75 is zeker mooi, maar ze hebben zoveel probs..

Ligt eraan, je moet goed opletten als je hem koopt. mijn eerste auto wordt gewoon een 75 anders rij ik nooit auto :p. met zo'n dikke pot in het midden van je achterbumper, helemaal rood die auto dik geluids systeem dr in etc. :~
 
ik hoop voor de vakantie een combo te kopen met een vriend en dan gaan we op vakantie met dat ding en erna verkopen we hem weer
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top