Je volgende auto

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Xander2000
Ik weet niet wat jij onder supervet verstaat, maar vet gaat een VR6 toch echt wel!

Mijn "droom0t0" is een Rover 220 Turbo Coupe, rijden er niet veel van in Nederland. Stuk of 12 denk ik...( En deze gaat na een paar aanpassingen ECHT wel vet! :) )

ik ben het helemaal met boeie eens, supervet gaat het niet. echt niet, en een vr6 al helemaal niet.
 
0385.jpg


Dit is wat ik binnen 1,5 jaar wil bezitten :) Een 320i dan... Heb zondag in zo'n ding gereden, en het heeft gewoon "iets"... Dat ding kwam uit '92, en ik zou er tegen die tijd 1 willen uit '94... Die zal tussen de € 7.500 - 8.000 kosten [@dealer]...

Alleen mooie velgen & andere achterlicht-units... Meer heeft zo'n ding niet nodig...
 
eerst eeen bak om mee te raggen en scheuren (wel veilig)...ff landweggetje handrem enz.
die kan naar een half jaar na de sloop nij wijze van..(kadetje of zo)
daarna wil ik tog wel een beetje groot luxe snel en comfort
dus bmw 3 uitgebouwd(model van foto boven..) of bmw 5 wat oudere model begin 90 ongveer of wat oudere mercedes cklasse

in ieder geval iets wat hier op lijkt... maar eerst me scoot...}) }) })
 
Lezen is best moeilijk voor sommige hier :?

Geen droomoto's dus en dus ook geen "betaalbare" droomoto's :|

Ik heb nu een lancia delta, me 1e waggie :)

Me tweede oto word hopelijk een swift gti/corsa gsi/R clio16v of Ford fiesta xr2/turbo.

jaja een hoop keuzes maar ik vind ze allemaal leuk. Moet in ieder geval iets zijn met rond de 100 of meer pk en liefst onder de 1000 kilo. Auto met een hoog fun gehalte :)

Belangrijkste is natuurlijk een goede auto te vinden voor een mooie prijs.
 
Originally posted by b0em
Lezen is best moeilijk voor sommige hier :?

Geen droomoto's dus en dus ook geen "betaalbare" droomoto's :|

Ik heb nu een lancia delta, me 1e waggie :)

Me tweede oto word hopelijk een swift gti/corsa gsi/R clio16v of Ford fiesta xr2/turbo.

jaja een hoop keuzes maar ik vind ze allemaal leuk. Moet in ieder geval iets zijn met rond de 100 of meer pk en liefst onder de 1000 kilo. Auto met een hoog fun gehalte :)

Belangrijkste is natuurlijk een goede auto te vinden voor een mooie prijs.

Stelletje Fucking Miereneukers...:|:|:|

Je weet wat ik bedoel, ga dus niet moeilijk doen...
 
ja dan ben ik maar een mierenneuker maar het staat er toch echt duidelijk geen droom auto's.

Maargoed jullie voelden je aangesproken dus het is duidelijk.
 
Originally posted by zjonnie
Peug 309GTI16 van `90-`92.
kosten afhangende van de staat/leeftijd/extra`s/km`s etc. tussen de 1500 en de 4000 euro ofzo:?

rdammers1.jpg


rdammers2.jpg


Zoiets zie ik wel zitten :) Alleen wil ik wel originele velgen..


Oja nog zeldzamer en nog wat duurder dan een 309, een 405T164x4 :~
Wat die gemiddeld moeten kosten, geen idee, maar er zijn er niet veel van iig. *ff picje zoeken* *picje gevonden*

405t16b.jpg


:~ Ruim, snel, niet patserig, bijzonder, perfect :D

ik hou het nog ff bij de 309 omdat toch mijn eerste droomauto was maarrem als 2de betaalbare auto denk ik ook aan de 405 t16 kosten rond de mjah 15000 á 20000 euro (als je ze vind :S) en die 405 op de foto is trouwens van Willart en die woont vlakbij mij namelijk in Drachten en die kerel is dus echt volledig PUG gek want hij heeft onder andere deze t16 (waarvan het blok in z'n 309 ligt 8P )en heeft ie ook nog een 2de 405 t16 opgehaald als gezinsauto 8P ,en oohja de Impreza gtt die komt er dus echt wel zodra ik een vaste baan heb :rolleyes:
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
0385.jpg


Dit is wat ik binnen 1,5 jaar wil bezitten :) Een 320i dan... Heb zondag in zo'n ding gereden, en het heeft gewoon "iets"... Dat ding kwam uit '92, en ik zou er tegen die tijd 1 willen uit '94... Die zal tussen de € 7.500 - 8.000 kosten [@dealer]...

Alleen mooie velgen & andere achterlicht-units... Meer heeft zo'n ding niet nodig...

Ehm check www.mobile.de want de beste plek om een mooie en niet afgeragte bmw te kopen is dus wel duitsland en voor die 8000 pleuro hier bij een dealer heb je in duitsland toch wel een zeeer nette 3.25 uit 92' ofzo.vriend van mij is al druk aan het sparen voor z'n 3.25 en die gaat ook zeker uit duitsland komen en ehm de BPM willen ze gaan afschaffen(en dat is al zeker alleen weet ik nog geen datum maar dat duurt geen jaar meer)dus voor de slimmers onder ons wacht nog ff met kopen uit duitsland
 
Originally posted by Speeddrake
Dit is mijn autootje
Honda Crx 16i 16v VTEC

1.jpg

2.jpg

Ik ben samen met me vader aan het sleutelen want er moet nog wat aan gedaan worden
3.jpg

4.jpg

Er komen nog borbet velgen onder en een nieuwe achteruit tandwiel want die is gaar :~

wat moet er allemaal nog meer aangedaan dan? ennuh wat heeft ie gedraait als ik vragen mag?
 
Originally posted by #CARMA#
ik hou het nog ff bij de 309 omdat toch mijn eerste droomauto was maarrem als 2de betaalbare auto denk ik ook aan de 405 t16 kosten rond de mjah 15000 á 20000 euro (als je ze vind :S)

:eek:

en die 405 op de foto is trouwens van Willart en die woont vlakbij mij namelijk in Drachten en die kerel is dus echt volledig PUG gek want hij heeft onder andere deze t16 (waarvan het blok in z'n 309 ligt 8P )

I KNOW..

en heeft ie ook nog een 2de 405 t16 opgehaald als gezinsauto 8P ,

9||6

en oohja de Impreza gtt die komt er dus echt wel zodra ik een vaste baan heb :rolleyes:

Hier ook, eerder toch nog dan een 405 denk ik dan..

 
Ik heb nu een Porsche 924, 2.0I uit '82. Heel goed betaalbaar als je zelf wel wat kan tenminste... Verder leuk met achterwielaandrijving, zeer sportief interieur enz. , alleen zou er wel iets meer power in mogen zitten. Nu 125 pk, top van 220. Met uitlaat en filter aanpassen schijnt het nog op 145 pk uit te komen, dan ben ik voorlopig wel tevreden.

Blijf hier dus hopelijk nog wel even in rond rijden, maar als volgende auto misschien een 924 turbo, 924S of 944... Leuk wat extra vermogen, v&a schijf, 5 gats velgen(nu heeel beperkte keuze in velgen). Onderhoud van de 2,5 liter motor is alleen een flink stuk duurder...

Ik denk dat als je zelf een beetje handig bent, dat een 944 voor een hoop forummers nog best betaalbaar is. Let alleen op met verzekering, als ie op je eigen naam staat is dat namelijk nagenoeg onmogelijk doordat het een "Porsche" is...
 
Ik heb nu een Volvo 340 DL Automaat, het is een leuk wagentje ik ben er voorlopig tevreden mee. Het is net karten met een dak erop :)

Als ik een volgende auto zo moeten nemen zou het een Honda Civic Coupé of een Prelude worden. Prijsklasse 7.500 - 8.000.

BMW vindt ik ook wel wat hebben, maar de onderdelen zijn weer super duur heb ik me laten vertellen. Ik ga me nog niet zo verdiepen in auto techniek, geen zin in.

Maar wat ook een mogelijkheid is: Mijn ouders zijn Volvo leip 8P, dus als er een mogelijkheid is om samen met hun een wat betere auto van dat merk kan kopen dan doe ik dát gewoon. (€€)

Ik hou absoluut niet van patserige wagentjes, wel wil ik een lekker geluidsinstallatie, een net uiterlijk (velgjes+interieur) en flink wat koppel ;)

Greetzz DAW
 
Ik wil een Opel Corsa 1.6 Gsi 16V, later op een beetje uitbouwen, zoals dit:
heiko1.jpg


Of een Opel Calibra, best duur en niet zo snel, maar heel mooi...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top