Je volgende auto #27

Nee nog niet. Heel veel mensen hebben gereageert maar niet voor de prijs die ik in gedachten had. Denk dat ik de prijs maar iets aantrekkelijker ga maken voor potentiele kopers...
 
vraag me af hoe je m wilt gaan verzekeren. is een wisseling van auto, dus word je weer even tegen het light gehouden bij de verzekeringsmaatschappij. en dan een supra turbo, succes :D

Verzekering even op stop zetten en vervolgens telefonisch nieuw kenteken doorgeven.. Gaat prima hoor. (spreek uit ervaring)
 
Thnx dat was hem inderdaad. Zie wel maar alleen de 3.0 Turbo erbij staan, Twin turbo niet. Maar de nieuwprijs is volgens mij zowat hetzelfde, ca 80.000. Nog geen 1000 euro BPM, valt me reuze mee. Maar neem aan dat er nog veel meer kosten aan verbonden zijn...iemand die me heel kort maar krachtig hier meer over kan vertellen?

Die zullen ze wel bedoelen, is alleen een twinturbo en een nonturbo geweest.
 
Max 1400 voor een heeuuule nette.

Ik ga aan t eind van de middag bij deze kijken:

http://link.marktplaats.nl/260188380

Eerst stond de auto alleen voor 1250 te koop, maar hij heeft een APK en kleine beurt afspraak gemaakt ( bij de KwikShit) en wil nu blijkbaar 1500 hebben, no way dat ik m dat ga geven. Ik maak m zelf wel APK klaar en die beurt kan ik ook zelf wel. Dacht zelf meer aan 1000, moet een nieuwe ruit in (schat 150) en de lak op de voorbumper laat los oid, wordt opnieuw spuiten a 125.

Gekocht, voor 1000 pop :D, voorbumperlak valt hartstikke mee, keertje goed poetsen en hij is weer als strak. Een klein deukje dat zo gerestyled kan worden, van binnen als nieuw, motor liep echt als nieuw, uitlaatje beetje roestig, verder prima prima.

Verder klopt trouwens alles wat iedereen zegt over die dingen qua rijgedrag :eek:
 
Witte @ SR, jij rekent alle kosten echt extreem in het voordeel van jezelf, zoals 9 van de 10 mensen dat (helaas) doen. Keuring 100 euro????? Benzine voor op en neer met 2 auto's 100 euro????

Totaal 1000 euro rekenen voor een Supra ophalen importeren en op kenteken zetten? Je komt jezelf gruwelijk hard tegen, let maar op mijn woorden.
 
Nog een optie:
http://link.marktplaats.nl/259790904

Zeldzaam. 212 pk. En naar mijn smaak, is die compleet af.

Alleen booskijkers eraf dan is ie af :)

Ah dat ging bij mij dus niet. Auto geschorst, jaartje later een andere auto, dikke pech.

Bij mij zaten er maar 3 weken tussen, ging perfect. Even bellen en 3min later was ik verzekerd :) (ondanks al het gezeik wat ik dus heb met verzekeringen) Met een jaar zullen ze wat moeilijker doen ja..
 
Witte @ SR, jij rekent alle kosten echt extreem in het voordeel van jezelf, zoals 9 van de 10 mensen dat (helaas) doen. Keuring 100 euro????? Benzine voor op en neer met 2 auto's 100 euro????

Totaal 1000 euro rekenen voor een Supra ophalen importeren en op kenteken zetten? Je komt jezelf gruwelijk hard tegen, let maar op mijn woorden.

Al is het 250 euro meer...maakt echt niks uit het is alsnog goedkoop. Keuring wat 100 euro kost zegt een member hier...weet ik verder ook niet of het echt klopt, ik nam het maar gewoon ff aan.

En ik weet niet wat of jij met een Veyron je auto wilt gaan ophalen, ik doe het gewoon met een diesel. De Supra waar ik mijn berekening op baseerde staat in Dusseldorf te koop...wat nog niet eens 45 min hiervandaan is. 100 Euro zou zelfs veel te ruim genomen zijn voor benzine. Snap ook wel dat ik meer nodig zou hebben mocht ik de auto bv in UK of het zuiden van Duitsland gaan halen.
 
Witte @ SR, jij rekent alle kosten echt extreem in het voordeel van jezelf, zoals 9 van de 10 mensen dat (helaas) doen. Keuring 100 euro????? Benzine voor op en neer met 2 auto's 100 euro????

Totaal 1000 euro rekenen voor een Supra ophalen importeren en op kenteken zetten? Je komt jezelf gruwelijk hard tegen, let maar op mijn woorden.

Sinds wanneer heb jij hier verstand van? :| :+
 
Witte @ SR, jij rekent alle kosten echt extreem in het voordeel van jezelf, zoals 9 van de 10 mensen dat (helaas) doen. Keuring 100 euro????? Benzine voor op en neer met 2 auto's 100 euro????

Totaal 1000 euro rekenen voor een Supra ophalen importeren en op kenteken zetten? Je komt jezelf gruwelijk hard tegen, let maar op mijn woorden.

Kenteken keuring was bij mij maar 100 euro.
Vandaar dat ik dat zeg.

Kosten als BPM had ik niet , maar het op kenteken zetten was 100 euro.
Omdat de auto een EU keuring al had
 
Klopt ja.

En JohnB. UK auto's hebben dat ook, maar moest jouw auto niet gewogen worden? Ik was voor keuren + wegen 180 kwijt. Daarbij worden ook de kosten voor APk nog vergeten, en mocht je inderdaad iets uit de UK halen, reken dan serieus gewoon 500-700 voor de trip. Anders neem je echt jezelf in de maling.
 
Nee auto werd echt puur op kenteken gezet omdat het een EU auto was.
Chassis nummer controle , snelle globale inspectie via de smeerput en klaar.
Was met de M3.

APK was ik idd vergeten , maar dit heb ikzelf apart laten doen
 
Back
Top