Je Volgende Auto #19

Status
Not open for further replies.
onderbouw je mening dan ?

ik vind em fijn rijden, afgezien dat het een lomp grote bak is en je niks kunt zien bij het inparkeren 8P

307 lomp groot? Neuh. Had ik meer last van met mn 407. Een 307 zit gewoon niet lekker imo. Klotestoelen, pook positie. Ergonomie is flink gaar.
 
Hier had toch ook een member een Stilo met gesmolten zuiger en het hele ratteplan?
Waar is die gast eigenlijk gebleven?

*edit

Ossje ofzo?!
 
307 lomp groot? Neuh. Had ik meer last van met mn 407. Een 307 zit gewoon niet lekker imo. Klotestoelen, pook positie. Ergonomie is flink gaar.

Die 206 (GTi, dat was dan wel weer leuk) die ik een keer meegekregen heb was ik ook niet helemaal enthousiast over. Het ging wel lekker vooruit als je em hoog in de toeren joeg, maar de besturing vond ik vooral een beetje eehm.. ik weet niet.. Vaagjes ofzo. Het deed wat het moest doen maar het voelde een beetje doods aan. Bovendien klonken de deuren bij het dichtslaan nóg blikkeriger dan bij m'n 156 :P

Ik denk dat ik gewoon gedoemd ben nog erg lang in een Alfa te rijden omdat ik geen idee heb wat ik terug zou moeten kopen.. Een BMW doet me niet zoveel (misschien een 330d dan) Volkswagen al helemaal niet.. Auto's met een lekkere 5 of 6 cilinder diesel zijn er sowieso al niet zoveel.

Misschien maar een facelift 2.4 20v, 210pk met chippie :+ Maar pas als deze op is :P
 
Enige Peugeot waar ik redelijk enthousiast over ben is 207. Nu al paar keer in zo'n 1.6 Turbo gereden en dat beviel me prima. Interieur ook netjes enzo.
 
Deze zit op 6600, voor 8/9K heb je ook een Stilo met 125/175k op teller.

Mijn Ibiza (model 6k2) was 5750euri met een km stand van 170k. Vind ik persoonlijk een leukere (en betrouwbaardere) auto dan die Stilo :)
Heb toevallig zelf ook voor een Stilo gekeken voordat ik deze kocht..
Vond het allemaal wat degelijker voelen en ogen in dit dingetje. Aangezien jouw budget groter is kan jij in de lagere km standen kijken. (wat in principe geen zak uit maakt, deze had geen 1 aandachtspunt bij de APK ;))
 
Enige Peugeot waar ik redelijk enthousiast over ben is 207. Nu al paar keer in zo'n 1.6 Turbo gereden en dat beviel me prima. Interieur ook netjes enzo.

Enthousiast + Peugeot = No go

207 ook in gereden, maar ik vond het nou niet echt een prettige ervaring, dus heb ik hem maar mishandeld :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top