This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #14

Status
Not open for further replies.
Gewoon een avant kopen, handig als je eens moet verhuizen, op surf/wintersport vakantie gaat, en het is mooier imo

Edit: Dieselmaniac die S4 vind ik dus echt dik :W Mag alleen wel een tikkie lager
 
ontwerper oid?

Bekende van me is net zo oud als mij (23) en heeft met zn pa een tig aantal bedrijven.

Hij heeft een nieuwe 730 met alles erop en eraan, daarnaast nog een golf 5 tdi (weet niet hoeveel pk)
en dan heeft die nog een 645 cabrio

de 7 serie heeft chrome 22ers erop,
de golf 19inch chrome
en de 645 heeft breyton 22ers erop en allemaal platgelegd hahaha
dat noem ik dus niet normaal meer....
 
Bij mij in de buurt woont er ook een superrijke turk , had voor z'n 18e verjaardag een mercedes Cl gekregen (oud type wel) Dan op z'n 19e een mercedes sl55 amg gekregen en die ondertussen weggedaan voor allernieuwste cl63 amg :W
 
Gewoon een avant kopen, handig als je eens moet verhuizen, op surf/wintersport vakantie gaat, en het is mooier imo

Edit: Dieselmaniac die S4 vind ik dus echt dik :W Mag alleen wel een tikkie lager

Ik zou dus ook voor een sedan gaan, die dingen zie je bijna nooit. En mbt ruimte scheelt het allemaal niet zo veel hoor, bovendien wat heb je nou allemaal mee te nemen als je op vakantie gaat
 
opzij zetten, en later dik huis laten bouwen, heb je meer aan (+winst) dan een auto waar je alleen maar op verliest imo

OMG de ondernemer aan het woord. :+

Ik denk niet dat die gasten rijk zijn geworden dor hun geld alleen maar in auto's te investeren. :+

En van zwart geld een huis laten bouwen is nogal een uitdaging. :+
 
Daar heb je dus echt ongelijk......

nieuwe model is in benzine alleen 730i, 740i, 750 en 760...

de gast die ik ken heeft een diesel, en die is verkrijgbaar in 730 en 745.....

Sorry ik dacht dat je het over deze gast had:

[ir]http://www.heuving.eu/images/Photography/745i/DSC08495_groot.jpg[/ir]

Als je die link checkt staat er namelijk 745i, en hij heeft ook een fotoshoot met een 645 daarom..
 
Status
Not open for further replies.