This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je Volgende Auto #13

Zo ben vandaag effe naar amsterdam gereden , om even naar een auto te kijken ik daar aan gekomen was de golf4 r32 net weg ze hadden hem aan een handelaar verkocht:X!



gr

Gister nog 1'tje afgeleverd op het werk. Man kocht hem nu voor 56.000 euro
 
Waar maken sommige mensen druk over 8P

@larX nick is dat maar dat maakt toch niet uit !
Denk dat jij ook aardig wat knaakken neer moest leggen voor de skyline.
En er wordt gelijke aan drugs gedacht maar waar voor dat dan ik vindt het echt een beetje onzin :X
 

Tis maar net wat mensen zelf ervan denken, maja zeg eerlijk, als je gewoon op straat vraagt waar een persoon zoals (zeg in dit geval maar iemand als nick) aan geld komt voor zo'n bak, tjah dan zeggen de meeste toch dealen, Tis gewoon hoe de meeste mensen erover denken tegenwoordig.....

Ikzelf weet toch ook wel dat er andere manieren zijn hoe je zo'n bak kan betalen, en sommige andere hier ook wel denks.
Lenen bv.
of financiering/ leasen via dealer. enz enz

en als je een aardige cent verdient dan kun je makkelijk financieren + dan is de auto na een tijdje jouw eigendom

Maja als je zown bak kan betalen is mooi toch.
 

Martijn O.

Het was een geintje hoor :*
 
Ik vraag me soms al af hoe ze een GTI kunnen betalen

Ach ja, de een heeft gewoon wat meer geld tot zijn beschikking. De een
werkt 7 dagen in de week en de ander 7 dagen in het jaar. Boeiend.
 
ik vind het wel begrijpelijk allemaal, mensen van deze leeftijd willen gewoon weten wat ze verkeerd doen als ze iemand in een SL zien rijden, terwijl ze zelf max tegen de 10k te besteden hebben
 
En ook nog even een kleine inbreng in deze (al vaak gevoerde discussie) :+
Die bak van Lars zal ook aardig wat knaken gekost hebben inderdaad. Maar het is geen auto die dat uitstraalt (voor de leek). Met zo'n SL500 wil je puur laten zien dat je geld hebt. Waarvoor zou je anders zo'n lelijke bak kopen?
 
Beter een skyline dan een SL

Heb je nog genoeg geld om wat leuke dingen te kopen.
Maja ligt natuurlijk ook aan watvoor werk je doet. Als je naar
de klant moet en daar aankomt met een skyline denken ze misschien
als snel aan een sjonnie. (spoilertje enz)

MK5 R32 maakt wel een wat meer knetterend geluid. Beter die MK4, dat zijn hele mooie karretjes. alleen het interieur vind ik tegenvallen. Het dashboard past niet bij de stoelen. Zit wel erg lekker, toen ik nog monteur was een keer een radiateur vervangen van zo`n ding. Leuke karretjes.
 
Jah op een boerenweggetje de 160 aangetikt. (ik had me rijbewijs toen nog niet dus alleen meegereden jammer genoeg). En er reed toen een oude monteur waarmee ik mee liep.

Zoiets als dit lijkt me wel erg vet om als eerste auto mee te beginnen.
Ben al een beetje aan het rondkijken, maja ben scholier. Over een paar maanden moet er toch zoiets komen.