Je volgende auto #12

Status
Not open for further replies.
Denk dat de gemiddelde bouwvakker of timmerman niet 1,2,3 een evo kan kopen, die krengen zijn nog aardig duur :p

Vandaag weer genoeg pimperza's en evo's gezien op de euregio rally :love:
 
Ik doe liever zaken met iemand in een S4 dan iemand in een EVO.

Heel Nederland volgens mij, want als ik in een dikke auto rij krijg ik ook veel meer gedaan dan met een oud hok ;)
 
[ir]http://www.autowallpaper.de/Wallpaper/VW/VW_Golf1_GTI/bilder/Golf_1_GTI%20(4).JPG[/ir]

[ir]http://www.autowallpaper.de/Wallpaper/VW/VW_Golf1_GTI/bilder/Golf_1_GTI%20(2).jpg[/ir]

Of

kim8.jpg
 
duidelijk optie 2. mk1 heeft btw altijd smalle bumpers, vraag is alleen of ze plastic of metaal zijn. En dan heb je nog amerikaanse en europese.
 
Een golf rally is echt super vet :W

Erwinzzzzz zag je een zwarte met lelijke velgen :p?
staat hier in hengelo altijd een zwarte rally met lelijke velgen bij de kwikfit 8P
 
Nee, was in Colmschate/Deventer :p.

Kwikfit in Hengelo, dat is toch bij de Karwei daar? Tenzij er nog meer zijn. Kom ik maandags altijd langs, nooit gezien :p.
 
Nee, was in Colmschate/Deventer :p.

Kwikfit in Hengelo, dat is toch bij de Karwei daar? Tenzij er nog meer zijn. Kom ik maandags altijd langs, nooit gezien :p.

De kwikfit die ik bedoel zit naast de KFC in hengelo.
Er zit er idd ook nog één bij de karwei :p
 
Dat zou me nou echt niks kunnen schelen. En als je baas er mee zit, moet ie je lekker een andere leasebak geven. Beetje bekrompen zielige mensen ook hoor, als ze je beoordelen op wat voor auto je rijdt.

Tjah, misschien bekrompen, maar een niet-kenner denkt dat een Evo9 een of andere fout gepimpte jap is...

En die gast is eigen baas, dus z'n baas zit er niet mee...
 
Denk dat de gemiddelde bouwvakker of timmerman niet 1,2,3 een evo kan kopen, die krengen zijn nog aardig duur :p

Vandaag weer genoeg pimperza's en evo's gezien op de euregio rally :love:

Hmmm leninkje etc :p
Meeste mensen die wél geld hebben kopen een bak met stijl :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top