Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
niet alleen dan hoor, voor mij dus echt geen auto zonder stuurbekr. enzo... te kut in bv adam...

meeste die hier er zonder mee rijden wonen toch ergens waar bijna geen auto/mensen ed zijn... dus die pleuren hem gewoon overal.. :P
 
Het is toch wel handig in een opgevoerde auto...

Nou, toevallig rij/reed ik in een opgevoerde auto, met kleine brede wielen, en ik snap echt niet waar je stuurbekrachtiging voor nodig bent. EN JA, ik ben wel eens in een grote :P stad geweest. Dus tenzij je gewoon een mietje bent, is het nergens voor nodig ;)
 
Net iemand geweest voor de saxo, familie-tje, en een mooie meid :~ , de auto was ook voor haar.

Waren erg onder de indruk en hopelijk kopen ze hem, kan ik vrijdag mooi de Leon halen :#
 
Bekrachtigers allemaal loos gewicht :P, ferrarie F40 heeft ook geen stuur/rem bekrachtiging...
500 pk die niet te stoppe is :D
 
Volgende keer zal ik wat upskirt-foto`s maken en als ze naast de auto staat, op de achterbank van de auto, en als ik er mee klaar ben, oke? :P
 
beetje Bullshit, ik heb ook wel een auto gehad zonder stuurbekrachtiging en natuurlijk is het niet noodzakelijk maar bied dan toch wel weer enig comfort.

Wel makkelijk om te roepen dat het voor mietjes is als je het zelf niet heb.
Waarom maken ze in autos dan alles electrisch, elec ramen ect ect.
Niks van dat alles heb je nodig maar wel verdomt makkelijk.
 
Mijn auto heeft het ook niet. Snap niet dat mensen niet een paar 100 euro meer betalen bij bestellen van nieuwe auto. Inparkeren enzo valt wel mee, maar het kan gewoon makkelijker :D
 
maat zn bak

200gp1.jpg


100mm8.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top