JDM cops

Dimer

De Bonke
62928730.jpg

62928847.jpg

62928862.jpg

62928952.jpg

62928994.jpg




nieuw Japans wapen tegen streetracers??? 8)
Hmm, als dat mijn dienstauto zou worden ga ik meteen bij de politie!
 
Advertisement - register to remove this

alleen 1 vraagje :+

62928847.jpg


wat zijn die dingen op de neus van die auto's tafel tennis netjes ofzow :p

ontopic ik denk dat ze goed zullen scoren die agenten zijn niet de langzaamste wagentjes ergelegen bij de nederlandse :+
 
mmh ziet dr wel pimp uit idd.. maar volvo s80/s60 (kweenie precies, ren altijd te hard weg als ik ze zie :p) van onze vrienden van justitie, mogen er ook zijn kwa snelheid, alleen zijn ze niet gepimpt :p

/edit: Heb niet zoveeel verstand van auto's hoor..;) dus niet gelijk gaan roepen dat deze wel 100 keer zo snel zijn etc :p
 
Volvo`s zijn rijkswegpolitie.

Maar doe mij maar de good old days.... reden de rijkswegpolitie met Porsche 911 targa`s.

En politie mag per regio/district z`n eigen merk kiezen.

Tinne..
 
ik stond laatst in de file op de A-4 richting den haag, en kwam er even vrolijk een seat leon cupra als onder de koffer politiebak langs :| t moet ook niet gekker worden.
 
Cupra :) leuk leuk,
beter politie in italië.

kadootje van Lamborghini (vast wel eerder langs geweest op forum maargoed)
italie01.jpg


Tinne..
 
w00t vette bak, maarja idd, Plitie rijd als ze onder de koffer rijden, ook tering vaak in volvo v70 en dat soort slag, kijk maar eens naar blik op de weg ofzo +ralf+
 
Ze hebben in midden nederland ook Zwarte Cupra R's met de nodige modificaties en geavanceerde apparatuur...echt hele vette bakken zijn dat.

Heb er ff ingezeten,zieke apparatuur en heel snel.
 
Last edited:
Tinne said:
Cupra :) leuk leuk,
beter politie in italië.

kadootje van Lamborghini (vast wel eerder langs geweest op forum maargoed)
italie01.jpg


Tinne..

Ik had gehoord dat ze deze gekregen hadden om maffia-bazen te achtervolgen :)
 
Back
Top