95 als je met je oor naast de demper gaat zitten. Maar jamarcol met DB killed is redelijk acceptabel geluid voor andere mensen in het verkeer en het geluid word toch wat voller en dieper in vergelijken met een turbokit met db killer want persoonlijk klinkt dat 't zelfde als een standaard uitlaat
Officieel net niet toegestaan op de weg maar als je voorderest netjes rijdt en ook netjes tegen oom agent bent denk ik niet dat ze je aanhouden voor het geluid. Maar als je bijvoorbeeld gestopt word omdat je te snel of roekeloos rijdt, en oom agent al geirriteerd is kan hij er een boette voor geven. Maar de kans is heel klein veel vrienden hebben deze zonder decibel killer en hebben er nooit problemen mee gehad.Wie weet er hoeveel geluid de jamarcol uitlaat maakt met db killer in decibel?
Weet je toevallig ook of je snel wordt aangehouden met een akrapovic zonder db killer? Ben van plan de db killer uit mijn akra te halen (50cc zip)Officieel net niet toegestaan op de weg maar als je voorderest netjes rijdt en ook netjes tegen oom agent bent denk ik niet dat ze je aanhouden voor het geluid. Maar als je bijvoorbeeld gestopt word omdat je te snel of roekeloos rijdt, en oom agent al geirriteerd is kan hij er een boette voor geven. Maar de kans is heel klein veel vrienden hebben deze zonder decibel killer en hebben er nooit problemen mee gehad.
Al die uitlaten komen op hetzelfde neer dus ja je hebt kans om aangehouden te worden en je valt nogmeer op zonder decibellkiller. Alleen de turbokit uitlaat is goedgekeurd met decibelkillers erin. Het geluid dan.Weet je toevallig ook of je snel wordt aangehouden met een akrapovic zonder db killer? Ben van plan de db killer uit mijn akra te halen (50cc zip)
De akrapovic is volgens mij ook EU goedgekeurd met de db killer erin.Al die uitlaten komen op hetzelfde neer dus ja je hebt kans om aangehouden te worden en je valt nogmeer op zonder decibellkiller. Alleen de turbokit uitlaat is goedgekeurd met decibelkillers erin. Het geluid dan.
De akrapovic is volgens mij ook EU goedgekeurd met de db killer erin.
Helaas zit de schroef van de db killer wel echt muur en muurvast, wil t dus wel een beetje weten voordat ik hem eruit haal
Ik ga vanmiddag Ff aan de slag met wat WD40, misschien dat dat helpt... had ‘m idd nog niet dolgedraaid, dan moet ik m eruit ‘boren’ ofzo :/hij hoort er redelijk makkelijk uit te komen. Ik zou er eerst wat kruipolie tussen spuiten voordat je hem doldraait. Waarschijnlijk is de bout en het schroefdraad in de db killer van roest vrij staal, wat door hoge temperaturen aan elkaar ''gelast'' kan gaan zitten
Als je een echte akra hebt is hij goedgekeurd lijkt me ja. Maar het licht ook een beetje aan de bocht hoe hard het geluid word want er zijn geen officele akrapovic bochten voor scooters. Ik dacht daarom dat je ook een fake akra had gemonteerd. Maar ik weet vrij zeker dat zonder decibel killer de uitlaat niet meer toegestaan is qua geluid. En officieel is een niet originele uitlaat al niet toegestaan.De akrapovic is volgens mij ook EU goedgekeurd met de db killer erin.
Helaas zit de schroef van de db killer wel echt muur en muurvast, wil t dus wel een beetje weten voordat ik hem eruit haal
Decibell killer doet zeker wel iets alleen vrij weinig met t geluid. Met decibell killer rijdt hij toch n beetje anders en heb ik geen grootte klappen/vlammen. Zonder wel. In geluid indd bijna geen verschil.De DB killer van die jamarcol doet precies 0.0, maar de uitlaat heeft een CE keurmerk volgens een maatje van me. Nog nooit aangehouden ermee en ik trek hem met me 90cc vaak flink open in het centrum. Vooral in smalle straatjes enzo kan je je scooter even flink laten knallen
Decibell killer doet zeker wel iets alleen vrij weinig met t geluid. Met decibell killer rijdt hij toch n beetje anders en heb ik geen grootte klappen/vlammen. Zonder wel. In geluid indd bijna geen verschil.
En als die bij jou niks doet zou ik hem er lekker inlaten want dan kun je hem altijd aanwijzen als je staande word gehouden....
Is idd een echte akra, kostte ook watAls je een echte akra hebt is hij goedgekeurd lijkt me ja. Maar het licht ook een beetje aan de bocht hoe hard het geluid word want er zijn geen officele akrapovic bochten voor scooters. Ik dacht daarom dat je ook een fake akra had gemonteerd. Maar ik weet vrij zeker dat zonder decibel killer de uitlaat niet meer toegestaan is qua geluid. En officieel is een niet originele uitlaat al niet toegestaan.
Centrum van?De DB killer van die jamarcol doet precies 0.0, maar de uitlaat heeft een CE keurmerk volgens een maatje van me. Nog nooit aangehouden ermee en ik trek hem met me 90cc vaak flink open in het centrum. Vooral in smalle straatjes enzo kan je je scooter even flink laten knallen. Ik had bij aankoop al direct de DB killer eruit gehaald en even getest wat het effect was met of zonder. Met een grotere cilinder is er echt geen verschil dat ding gaat zo ontiegelijk hard
Is idd een echte akra, kostte ook wat
Zit ook een custom voorbocht op (rvs) gemaakt voor 50cc
Centrum van?
Ik heb t net nog ff geprobeerd met WD40, maar met m’n inbus (4) komt de bout er helaas nog niet uit. Moet m er misschien maar gaan uitboren ofzo, of iets met een dop proberen (weet alleen dan niet welke ik nodig moet hebben)
T is zo’n ding:
View attachment 58466
Een vlammetje als je na n stukkie volgas rijdt en vervolgens gas loslaat is harstikke normaal. En wat jij beweert over de decibell killer klopt niet elk motortje reageert er anders op. Mijne rijdt geknepen met alle decibell killers erin.alsof ik met mijn zwaar opgefokte 90cc met raceonderdelen ga stoppen, wat denk je nou zelf maat. Ik heb sowieso geen vlammen eruit, je scooter staat dan veel te rijk afgesteld
Een vlammetje als je na n stukkie volgas rijdt en vervolgens gas loslaat is harstikke normaal. En wat jij beweert over de decibell killer klopt niet elk motortje reageert er anders op. Mijne rijdt geknepen met alle decibell killers erin.
Heb de bout er uit gekregen met dop 8mmJe kan ook een pijp op de inbus of ratel zetten zodat je meer kracht kan zetten