Jamarcol uitlaat 4t

Scennix

Member
Gewoon zwart spuiten lol? Klinkt professioneel. De bocht die is meegeleverd is al zwart gespoten. En ik weet zeker dat de politie op dat moment betere dingen te doen heeft of geen zin maar reken maar dat als je een serieuse agent tegen komt dat je de sjaak bent.
alleen pussies stoppen voor de politie, heb niet voor niks grotere cilinder
Post automatically merged:

Gewoon zwart spuiten lol? Klinkt professioneel. De bocht die is meegeleverd is al zwart gespoten. En ik weet zeker dat de politie op dat moment betere dingen te doen heeft of geen zin maar reken maar dat als je een serieuse agent tegen komt dat je de sjaak bent.
je moet alles spuiten ook de bocht duh. Bestaat niet dat je uitlaat roest wanneer je hem goed hebt gespoten.

je moet alles spuiten ook de bocht duh. Bestaat niet dat je uitlaat roest wanneer je hem goed hebt gespoten.
denk alleen niet dat jou 80cc een politie motor uitrijd

dnh300

Member
kheb meer dan 80cc en dat gaan we nog wel zien dan! Haha
I

ik zie alweer op wat voor niveau we zitten. En ik heb btw ook een 80cc cilinder met snelle nokkenas, malossi varioteur en malossi eindoverbrenging. Denk maar niet dat je een politie motor eruit rijdt.

Scennix

Member
I

ik zie alweer op wat voor niveau we zitten. En ik heb btw ook een 80cc cilinder met snelle nokkenas, malossi varioteur en malossi eindoverbrenging. Denk maar niet dat je een politie motor eruit rijdt.
met een 80 cc kom je niet ver nee, gaat om hoe snel je optrekt + hoe wendbaar je bent. Niet om of je hem eruit trekt of niet. Heb vroeger met aerox al vaker gevlugt voor de politie, nooit gepakt. Kenteken dubbel trappen en gas op dat ding. Ben verder hele beschaafde vent, zulke dingen zijn gewoon een kick.

Advertisement - register to remove this